9 Φεβ 2019

Αγανάκτηση Σαββιδάκη: «Δεν μπορεί να παίρνουν τις θέσεις των ελληνόπουλων οι αλλοδαποί στους παιδικούς σταθμούς»

Την αγανάκτηση του, για την κατάσταση με τις διαθέσιμες θέσεις στους παιδικούς σταθμούς και στα νηπιαγωγεία εξέφρασε μέσω του τηλεοπτικού αέρα ο γνωστός τραγουδιστής και ηθοποιός Γιάννης Σαββιδάκης.
Ο δημοφιλής τραγουδιστής μιλώντας στην εκπομπή «Τι λέει;» άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχει διάκριση ανάμεσα στα ελληνόπουλα και στους ανήλικους αλλοδαπούς εις βάρος των πρώτων με αποτέλεσμα οικογένειες Ελλήνων να μην βρίσκουν θέσεις σε βρεφονηπιακούς σταθμούς ή και νηπιαγωγεία καθώς το κράτος φροντίζει ώστε να ικανοποιούνται πρώτα τα αιτήματα των αλλοδαπών αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα αυτά των Ελλήνων.
Φυσικά πρόκειται για ένα θέμα γνωστό σε πολλές ελληνικές οικογένειες. Την περίοδο 2017-2018 έμειναν εκτός παιδικών σταθμών 38.000 παιδιά Ελλήνων αυξημένα κατά 8.000 σε σχέση με το 2016-2017 που ήταν 30.000.
Διαβάστε τις δηλώσεις Σαββιδάκη:
«Δεν μπορεί ένας Έλληνας να έχει λιγότερα δικαιώματα στα σχολεία, τα ελληνόπουλα να έχουν λιγότερα δικαιώματα όσον αφορά το ποιον θα πάρουν σε έναν δημοτικό σταθμό ή νηπιαγωγείο, από έναν ο οποίος είναι μη Έλληνας και έχει έρθει επειδή εδώ θέλει να βρει μια καλύτερη ζωή.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα εγώ ρατσιστικό, όμως, εγώ που είμαι γηγενής πρέπει να έχω κάτι παραπάνω.
Το διαβατήριό μου και η ταυτότητά μου λέει Έλληνας.
Εγώ θέλω να έχω στη χώρα μου, παραπάνω προνόμια ή αν θέλεις, να έχω μια αρχική ταχύτητα, να χρειάζομαι λιγότερα χαρτιά από τα χαρτιά που χρειάζεται ένας άνθρωπος που δεν είναι Έλληνας, ένας αλλοδαπός.
Δεν μπορεί μια οικογένεια ελληνική να είναι ούτε καν στο ίδιο σημείο με μια οικογένεια ξένη, κάτι παραπάνω πρέπει να έχουμε εμείς ως Έλληνες».