13 Ιαν 2014

Ζουγανέλης: Στην ΕΡΤ πληρωνόμουν χωρίς να έχω αντικείμενο

«Κάποια στιγμή, όταν ρώτησα "τι θα γίνει με μένα που πληρώνομαι κανονικά, ενώ δεν έχω αντικείμενο;", πήρα την απάντηση "Ε, και δεν χαίρεσαι;"». 
      Για την θέση του στην ΕΡΤ, αλλά και τα χρήματα που έπαιρνε από εκεί μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του σε εβδομαδιαίο περιοδικό ο Γιάννης Ζουγανέλης. 
        «Είμαι πολύ ευαισθητοποιημένος με την ΕΡΤ. Κάποτε ήμουν υπάλληλος σε αυτό τον οργανισμό. Μπήκα αξιοκρατικά, με εξετάσεις. Δεν με έστειλε κανένα κόμμα. Κάθε φορά που άλλαζε η κυβέρνηση, έστελναν πάντα τους "δικούς" τους, τόσο σε διοικητικό επίπεδο όσο και σε καλλιτεχνικό. Σε αυτές τις αλλαγές υπήρξαν φορές που δεν είχα αντικείμενο. Κάποια στιγμή όταν ρώτησα "τι θα γίνει με μένα που πληρώνομαι κανονικά, ενώ δεν έχω αντικείμενο;" πήρα την απάντηση "Ε, και δεν χαίρεσαι";», είπε σε συνέντευξη στο περιοδικό «Εγώ Weekly» ο ηθοποιός και συνέχισε: «Παραιτήθηκα, αλλά αργότερα δούλεψα ξανά ως εξωτερικός συνεργάτης και στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο, γράφοντας θεατρικά έργα και μουσική σε εκπομπές και επιθεωρήσεις. Φυσικά, δεν έπρεπε να κλείσει η ΕΡΤ με αυτό τον τρόπο. Έπρεπε όμως, να φύγουν οι μελλοντικοί συνταξιούχοι. Η αλήθεια είναι ότι υπήρχε υπερπληθυσμός». 
    Πηγή: newsbeast.gr