8 Φεβ 2014

Η UNESCO προωθεί τις εκτρώσεις και την «ανοχή» απέναντι σε ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές

Ο Εκπαιδευτικός Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών ανακοίνωσε ότι ο στόχος της εκπαίδευσης των παιδιώνδεν θα πρέπει είναι μόνο η προώθηση των γνώσεων και της κοινωνικής προόδου, αλλά και η εκμάθηση του πότε και πώς θα πρέπει τα κορίτσια να υποβάλλονται σε εκτρώσεις (!!) καθώς και της αύξησης του αισθήματος ανοχής απέναντι σε ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές.. 
      Σε σχετική έκθεση με τίτλο: «Εκμάθηση και Διδασκαλία: Επιτυγχάνοντας Ποιότητα για Όλους» (σ.σ. pentapostagma.gr – “Teaching and Learning: Achieving Quality for All,”) που δημοσιεύθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, η UNESCO υπογραμμίζει ότι οι μορφωμένες γυναίκες μειώνουν τον κίνδυνο θνησιμότητας από επιπλοκές στην εγκυμοσύνη μέσω της υιοθέτησης καλύτερων πρακτικών υγιεινής, έχοντας πρόσβαση σε καταρτισμένους μαιευτήρες, αναγνωρίζοντας τα αιμορραγικά συμπτώματα ή τα συμπτώματα αυξημένης αρτηριακής πίεσης, και «αξιολογώντας το πώς και το που θα πρέπει να υποβάλλονται σε αμβλώσεις». 
       Το κείμενο της έκθεσης φαίνεται ότι συμφωνεί αναφορικά με τον ρόλο της εκπαίδευσης στην μείωση των αριθμών θανάτων και τραυματισμών από την εγκυμοσύνη ή τον τοκετό μέσω της μείωσης των περιστατικών γάμων σε παιδική ηλικία και της καθυστέρησης της έναρξης της σεξουαλικής δραστηριότητας. Όμως, η θεωρία αυτή απέχει κατά πολύ από τον ισχυρισμό ότι τα οφέλη αυτά ισχυροποιούνται αν τα κορίτσια διδάσκονται πώς να υποβάλλονται σε εκτρώσεις. 
       Ένα χαρακτηριστικό γράφημα με τίτλο «Αγαπάτε τον Γείτονά Σας;», ισχυρίζεται ότι η εκπαίδευση αυξάνει το αίσθημα ανοχής ακόμη και απέναντι σε ομοφυλοφιλικές συμπεριφορές, αναφερόμενο στις διαφορές των στάσεων ανάμεσα σε άτομα που έχουν ολοκληρώσει την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. 
     Τα αποτελέσματα από σχετικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν τόσο στην Λατινική Αμερική όσο και στις Αραβικές χώρες έδειξαν ότι οι ερωτώμενοι που έχουν ολοκληρώσει το δευτεροβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης συγκέντρωναν πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα να αισθάνονται «πιο άνετα» έχοντας έναν γείτονα διαφορετικής γλώσσας, φυλής, θρησκευτικής πεποίθησης, ή εθνοτικής προέλευσης, ή ακόμη και γείτονα που πάσχει από HIV- AIDS. 
        Πάντως, όταν οι ερευνώμενοι ερωτήθηκαν αν θα προτιμούσαν να έχουν ένα ομοφυλόφιλο γείτονα, οι Άραβες που συμμετείχαν στην έρευνα και είχαν ολοκληρώσει το δευτεροβάθμιο επίπεδο εκπαίδευσης απάντησαν παρόμοια με τα άτομα χαμηλότερης εκπαιδευτικής βαθμίδας, γεγονός που αποδεικνύει ότι η μεταβλητή του εκπαιδευτικού επιπέδου δεν μπορεί να απομονωθεί από το ευρύτερο πολιτισμικό πλαίσιο.