22 Ιαν 2015

ΜΟΝΟ Ο ΠΑΠΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ

Δέν ξέρουμε άν πρέπει νά κρατήσουμε τήν κοιλιά μας από τά γέλια ή κλαίμε γιά τήν κατάντια τών δυτικών. 
     Στο βαρύ κλίμα των προεκλογικών ημερών, ας ευθυμήσουμε και εμείς , λίγο πριν έρθουνε τα καρναβάλια ,διαβάζοντας ένα απόσπασμα-απόφαση από τα Πρακτικά της Συνόδου του Βατικανού, που έγινε το 1870. Πρόεδρος της Συνόδου ήταν ο τότε Πάπας Ρώμης Πίος ο 9ος και σύνεδροι 700 Παπικοί Ιεράρχες. 
     Ο Πάπας (της Ρώμης) είναι θείος άνθρωπος και ανθρώπινος Θεός. Γι” αυτό κανείς δεν μπορεί να τον δικάσει ή να τον κρίνει. 
     Ο Πάπας έχει θεία εξουσία, η δε εξουσία του είναι απεριόριστη (απόλυτη). Για τον Πάπα είναι δυνατά πάνω στη γη τα ίδια ακριβώς που είναι δυνατά για τον Θεό στους ουρανούς. Ο, τι έχει κάνει ο Πάπας είναι το ίδιο σαν να το έκανε ο Θεός. Τις εντολές του πρέπει να τις εκτελούμε σαν εντολές του Θεού. 
     Ο Πάπας μέσα στον κόσμο είναι το ίδιο πράγμα που είναι ο Θεός μέσα στον κόσμο ή η ψυχή μέσα στο σώμα. Η εξουσία του Πάπα είναι υψηλότερη από κάθε δημιουργημένη εξουσία, γιατί η εξουσία του κατά κάποιο τρόπο εκτείνεται στα ουράνια, τα γήινα και τα καταχθόνια (πράγματα), για να δικαιωθούν σ” αυτόν οι λόγοι της Γραφής: » πάντα υπέταξας υπό τους πόδας Του» (πρβλ. α΄ Κορ. ιε΄, 27, Εφ. α΄, 22). 
       Στην εξουσία του Πάπα και στο θέλημά του έχουν παραδοθεί τα πάντα και κανείς και τίποτε δεν μπορεί να του αντισταθεί ή εναντιωθεί. 
      Αν ο Πάπας παρέσερνε μαζί του μέσα στην κόλαση εκατομμύρια ανθρώπων, τότε κανείς τους δεν θάχε το δικαίωμα να τον ρωτήσει: » άγιε πάτερ, γιατί το κάνεις αυτό;». 
      Ο Πάπας ειναι αλαθητος οπως ο Θεος και εχει τη δυναμη να κανει καθετι που ο Θεος κανει. 
       Η βουλή (το θέλημα) του Θεού, κατά συνέπεια δε και του Πάπα, ο οποίος είναι Τοποτηρητης του Θεου, έχει την ανώτατη εξουσία παντού. 
      Ο Πάπας φέρει δύο ξίφη στη ζώνη, εξουσιάζει δηλαδή τα πνευματικά και τα εγκόσμια, τους πατριάρχες και τους επισκόπους, τους αυτοκράτορες και τους βασιλιάδες. Ολοι οι άνθρωποι στον κόσμο είναι υπήκοοί του. Εκείνος είναι τα πάντα, είναι πιο ψηλά από κάθετι και έχει μέσα του τα πάντα. Ο, τι εκείνος (ο Πάπας) επαινεί ή αποδοκιμάζει, όλοι πρέπει να το επαινούν ή να το αποδοκιμάζουν. Ο Πάπας δύναται να μεταβαλει τη φυση των πραγματων, να κανει οτιδηποτε εκ του μηδενος. 
        Εχει (ο Πάπας) την ικανοτητα απο το ψευδος να δημιουργησει αληθεια, δυναται (ενεργώντας) εναντια στην αληθεια, διχως την αληθεια και παρα την αληθεια (στο πείσμα της αλήθειας) να πραξει καθετι που του ειναι αρεστο. 
        Δυναται να εχει αντιρρησεις εναντι των Αποστολων και των εντολων που οι Αποστολοι μετεδωσαν. Εχει το δικαιωμα και την εξουσια να διορθωνει καθετι, το οποιο θεωρει αναγκαιο. 
        Μεσα στην Καινη Διαθηκη, δυναται να μεταβαλει τα ιδια τα μυστηρια, που εχουν οριστει και θεσπιστει απο τον Ιησου Χριστο. 
       Εχει τετοια δυναμη στους ουρανους που δυναται να αναδεικνυει σε αγιους οποιους απο τους αποθανοντες θελησει, ακομη και εναντια σε ολες τις εξωθεν πεποιθησεις και παρα τις αποψεις ολων των καρδιναλιων και επισκόπων, που θα διενοούντο να εναντιωθουν σ” αυτο. 
       Ο Πάπας έχει εξουσία πάνω στο καθαρτήριο (πύρ) και την Κόλαση. Είναι ο Δεσπότης της Οικουμένης. Με την απεριόριστη εξουσία του ενεργεί τα πάντα μόνο κατα τη βουληση του και εχει τη δυναμη να πραττει ακομη περισσοτερα των οσων εμεις η εκεινος γνωριζουμε. Το να αμφιβάλλει κανείς για την δύναμη του αποτελεί ιεροσυλία. 
       Η δύναμη και η εξουσία του είναι ανώτερη και ευρύτερη από την δύναμη και εξουσία όλων των Αγίων και των Αγγέλων. 
      Κανείς δεν έχει το δικαίωμα, έστω και με τη σκέψη, να διαμαρτυρηθεί ενάντια σε απόφαση η κρίση 
        Η εξουσία του Πάπα δεν έχει μέτρο ούτε όρια. Οποιος αρνείται την ανώτατη εξουσία και ηγεμονία του Πάπα αμαρτάνει ενάντια στο Πνεύμα το Αγιο, διαιρεί τον Χριστό και είναι αιρετικός. Μονάχα στον Πάπα δόθηκε η εξουσία να αφαιρεί οτιδήποτε από οποιονδήποτε και να το δίνει σε άλλον. Ο Πάπας έχει εξουσία να αφαιρεί και να διαμοιράζει αυτοκρατορίες, βασίλεια, πριγκιπάτα και κάθε λογής περιουσία. Την εξουσία του ο Πάπας τη λαμβάνει απευθείας από τον Θεό, οι δε αυτοκράτορες και οι βασιλιάδες από τον Πάπα. 
        Ο Παπας ειναι Τοποτηρητης του Θεου, όποιος δε αρνείται αυτό το πράγμα είναι ψεύτης. Ο Πάπας είναι αντικαταστάτης του Θεού πάνω στους καλούς και τους κακούς Αγγέλους. Οτι τελείται με την εξουσία του Πάπα, τελείται με την εξουσία του Θεού. 
       Οποιος δεν υπακούει και δεν υποτάσσεται στον Πάπα, δεν υπακούει και δεν υποτάσσεται στον Θεό. 
       Κάθετι που κάνει ο Πάπας είναι αρεστό στο Θεό. 
       Τον Πάπα δεν μπορεί να τον κρίνει κανείς, επειδή έχει λεχθεί ότι: » ο πνευματικός ανακρίνει μεν πάντα, αυτός δε υπ” ουδενός ανακρίνεται» (Α΄Κορ. 2,15). 
      Η δύναμη και η εξουσία του εκτείνεται ίσαμε τα ουράνια, τα γήινα και τα καταχθόνια. 
      Ο Παπας ειναι ομοιωση του Χριστου, στο δε σώμα του, ζει το Αγιο Πνεύμα. 
        Ο Πάπας είναι κύριος πάντων, βασιλιάς και αιτία πάσης αιτίας. Ο Πάπας είναι νυμφίος και κεφαλή της οικουμενικής Εκκλησίας. 
       Ο Πάπας δεν μπορεί να πλανάται η να κάνει λάθος, είναι Παντοδύναμος και μέσα του ενυπάρχει όλο το πλήρωμα της δυνάμεως και εξουσίας. 
      Είναι ο Πάπας πιο ψηλά από τον Απόστολο Παύλο, γιατί σύμφωνα με την κλήση του στέκει στο ίδιο επίπεδο με τον Απόστολο Πέτρο. Γι” αυτό τον λόγο μπορεί να διαφωνεί με τις επιστολές του Αποστόλου Παύλου και να δίνει εντολές αντίθετες με τις επιστολές εκείνου. 
       Το να κατηγορεί ή να καταγγέλλει κάποιος τον Πάπα είναι το ίδιο όπως το ν” αμαρτάνει ενάντια στο Πνεύμα το Αγιο, είναι δε κάτι που δεν συγχωρείται ούτε σ” αυτόν ούτε στον μέλλοντα αιώνα. 
      Τό τριπλό στέμμα (η τιάρα) του Πάπα σημαίνει το τρισσό της εξουσίας του: πάνω στους αγγέλους στους ουρανούς, πάνω στους ανθρώπους στη γη και πάνω στους δαίμονες στην κόλαση. 
      Ο Θεός παραχώρησε στην εξουσία του Πάπα όλους τους νόμους, αλλά ο ιδιος ο Πάπας ειναι πιο ψηλα απ” ολους τους νομους. 
     Αν ο Παπας απεφθεγγετο αποφαση εναντια στην κριση του Θεου, τοτε η κριση του Θεου πρεπει να διορθωθει και να μεταβληθει. 
     Ο Πάπας είναι το φως της αληθειας και η ανταυγεια της. 
    Ο Παπας ειναι το παν επι παντων και δύναται τα παντα. 
     Απο το περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνος Μαρτιου 2007, δημοσιογραφος Οδυσσεας Τσολογιαννης 
     pentapostagma.gr