3 Νοε 2014

Είναι απόλαυση τα αιτήματα των μικρών παιδιών προς τον Θεό, όπως τα διαβάζουμε στα σημειώματά τους . . . .

Ακόμα κι' ο Θεός γέλασε μ' αυτά !!!
  • Αγαπητέ Θεέ, Πήγα σ' αυτόν τον Γάμο και φιληθήκανε μέσα στην Εκκλησία. Είναι σωστό αυτό ????
  • Αγαπητέ Θεέ, νομίζω ότι το συρραπτικό είναι μία από τις μεγαλύτερες ανακαλύψεις σου !!!
  • Αγαπητέ Θεέ, στα χρόνια της Βίβλου, στ' αληθινά μιλούσανε έτσι φανταχτερά ??
  • Αγαπητέ Θεέ, εγώ είμαι Αμερικανός, εσύ τί είσαι ????? !!!!
  • Αγαπητέ Θεέ, Βάζω στοίχημα ότι είναι πολύ δύσκολο σ' εσένα να αγαπάς τους πάντες σε ολόκληρο τον Κόσμο. Στην Οικογένειά μου, που υπάρχουν μόνο 4 άτομα εγώ δεν θα μπορούσα να κάνω το ίδιο !!!
  • Αγαπητέ Θεέ, Σε παρακαλώ βάλε και μία άλλη Γιορτή ανάμεσα στα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Δεν υπάρχει τίποτα καλό σε αυτή τη περίοδο τώρα !!!!
  • Αγαπητέ Θεέ, Σε παρακαλώ στείλε τον Dennis Clark σε μιά διαφορετική κατασκήνωση φέτος !!!
  • Αγαπητέ Θεέ, εάν μας παρακολουθείς στην εκκλησία την Κυριακή, θα σου δείξω τα καινούργια μου παπούτσια !!
  • Αγαπητέ Θεέ, εάν ξαναγυρίσουμε στη ζωή σαν οτιδήποτε, σε παρακαλώ μην αφήσεις να γίνω η Jennifer Horton, επειδή δεν την χωνεύω. . . .
  • Αγαπητέ Θεέ, Ίσως ο Κάϊν και ο Άβελ δεν θα σκότωναν ο ένας τον άλλο εάν είχαν τα δικά τους δωμάτια ο καθένας. . Έτσι συμβαίνει και σ' εμένα με τον αδελφό μου !!! ???
  • Διαβάσαμε ότι ο Θωμάς Έντισον έφτειαξε το φως. Αλλά, στο σχολείο μας λένε ότι εσύ το έφτειαξες. Έτσι, βάζω στοίχημα ότι αυτός σου έκλεψε την ιδέα. .
  • Αγαπητέ Θεέ, Εάν μου δώσεις μιά ξωτική λάμπα σαν του Αλλαντίν, θα σου δώσω οτιδήποτε επιθυμείς, εκτός από τα χρήματά μου ή τη σκακιέρα μου.