9 Ιαν 2013

"Η νοσηρή αγάπη προς την πατρίδα..."!

Στο «Τετράδιο Εργασιών» του εγχειριδίου της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β’ Γυμνασίου και συγκεκριμένα στις σελίδες 37 και 38, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «Η νοσηρή αγάπη προς την πατρίδα, η προγονολατρεία, ο εθνικισμός, η ξενοφοβία και η εθνική αλαζονεία δεν έχουν θέση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, γιατί συγκρούονται με την βαθύτερη ουσία του ελληνισμού και υπονομεύουν την πρόοδο της πατρίδας μας».
      Επιπλέον, στο βιβλίο του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών» και συγκεκριμένα στις σελίδες 25, 27, 28 και 36 αναφέρεται συμπερασματικά πως η επιχείρηση αποτελεί κοινωνικό στοιχείο ίσης αξίας με τον θεσμό της Οικογένειας.
       Στο «Ανθολόγιο» των Γ’ και Δ’ τάξεων, που τιτλοφορείται «Στο σχολείο του κόσμου» (και όχι της πατρίδας μας) διαβάζουμε κείμενο με τον τίτλο «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Αναγιγνώσκουμε ότι «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα». Στη σελίδα 72 του ίδιου βιβλίου παρουσιάζεται ένα «τουρκάκι», ο Νουρεντίν, που πήγε σε μια εκκλησία. Διαβάζουμε πως εντυπωσιάζεται «απ’ την εκκλησία του χριστιανού Αλλάχ. Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. 
       Στο εγχειρίδιο της Γλώσσας Ε’ Δημοτικού και στη σελίδα 44 διαβάζει κανείς πως «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο», ενώ στη σελίδα 29 του ίδιου βιβλίου αναφέρεται για την εορτή των Θεοφανείων ότι «Στη χώρα μας ρίχνουμε το σταυρό στη θάλασσα για να τον πιάσει ο καλύτερος και γρηγορότερος κολυμβητής». Στο Τετράδιο Εργασιών της Στ’ Δημοτικού, τεύχος δεύτερο, υπάρχει άσκηση στην οποία καλούνται οι μαθητές να γράψουν «Την ιστορία και την περιπέτεια», στην οποία θα πρωταγωνιστούν ο Καραγκιόζης, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο Μ. Αλέξανδρος.