21 Απρ 2015

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης

Λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης: δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, επίδομα ενοικίου, επιδότηση σίτισης. 
     Οι αιτήσεις για το Πρόγραμμα αντιμετώπισης της ανθρωπιστικής κρίσης γίνονται μέσω των ΚΕΠ ή ηλεκτρονικά από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Εργασίας
    - Περίοδος υποβολής αιτήσεων 20/4/2015 έως 20/5/2015 
      - Πληροφορίες για το πρόγραμμα και τα εισοδηματικά κριτήρια στα ΚΕΠ.
      - Οδηγίες Συμπλήρωσης 
      Η πρόσβαση στην ηλεκτρονική αίτηση γίνεται με χρήση των κωδικών της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (TAXIS) 
      ΚΕΠ Δήμου Αχαρνών 
    • Κεντρικό Μενίδι, Αρχ. Θεάτρου (πρώην Σαλαμίνος) 35A Τ: 213-2060200 | F: 213-2060212 
 •Αγίου Διονυσίου, Αγίου Διονυσίου 40 Τ:210-2476059|F:210-2476059 
     • Κόκκινου Μύλου, Φιλαδελφείας 217 Τ: 213-2048480/9 | F: 210-2320040 
     • Αγίας Άννας, Νικολάου Καζαντζάκη 13Α Τ: 210-2315009 | F: 2102315069 
      • Θρακομακεδόνων, Πλατ. Αριστοτέλους & Πρωταγόρα 2 Τ: 213-2140305/15 | F: 213-2140303 
      Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 1 έως 4 του Ν.4320/2015 ρυθμίζεται η λήψη άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης (δωρεάν επανασύνδεση και παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, επίδομα ενοικίου, επιδότηση σίτισης). 
         Κατ’ εξουσιοδότηση του άρθρου 5 του Ν.4320/2015 εκδόθηκε η ΚΥΑ οικ.494/07.04.2015 (ΦΕΚ 577/09.04.2015 τεύχος Β’) με την οποία καθορίζονται τα εισοδηματικά και περιουσιακά στοιχεία των δικαιούχων, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο χρόνος υποβολής τους, οι φορείς, οι υπηρεσίες και οι διαδικασίες ελέγχου και πιστοποίησης των δικαιούχων, η σύμπραξη με φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα και κάθε άλλη λεπτομέρεια για την εφαρμογή των ρυθμίσεων των άρθρων 1 έως 4 του Ν. 4320/2015. 
       Η περίοδος υποβολής αιτήσεων ορίζεται από 20/4/2015 έως 20/5/2015. (άρθρο 5 παρ.5 της ΚΥΑ) 
        Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) είναι αρμόδια για: 
      α. Την παροχή πληροφόρησης στους πολίτες που απευθύνονται σε αυτά σχετικά με τις ρυθμίσεις του Νόμου, τις προϋποθέσεις ένταξης και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων. 
      β. Τη στήριξη των πολιτών που στερούνται πρόσβασης σε ηλεκτρονικό υπολογιστή στη διαδικασία υποβολής της αίτησης. 
     γ. Την παραλαβή αιτημάτων επανεξέτασης απορριφθεισών αιτήσεων, τη συγκέντρωση τυχόν απαιτούμενων δικαιολογητικών, όπως αυτά ορίζονται στο άρθρο 7 της ΚΥΑ και την αποστολή τους στην Επιτροπή Κρίσης των αιτημάτων επανεξέτασης. 
       δ. Την παραλαβή και διάθεση, στους πολίτες που έχουν επιλεγεί ως δικαιούμενοι της παροχής του άρθρου 3 του Ν. 4320/2015, των ηλεκτρονικών καρτών σίτισης 
     ε. Την υποδοχή παραπόνων από τους πολίτες, τα οποία διαβιβάζονται στην Διεύθυνση Κοινωνικής Αντίληψης και Αλληλεγγύης, προκειμένου να ληφθούν υπόψη στη διαδικασία αξιολόγησης του προγράμματος. (παρ.8 του άρθρου 6 της ΚΥΑ) 
      Για την ενημέρωση των υπαλλήλων του ΚΕΠ σχετικά με τις ρυθμίσεις των άρθρων 1 έως 4 του Ν. 4320/2015 και της ανωτέρω απόφασης, καθώς και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος, τις διαδικασίες αίτησης και χορήγησης των παροχών και τις διαδικασίες επανεξέτασης απορριφθέντων θα εκδοθεί σχετικός οδηγός από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, όπως ορίζεται στο άρθρο 6 της ΚΥΑ. (άρθρο 5 παρ.1 της ΚΥΑ)