Στο στόχαστρο της ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ έπεσε η παράνομη, ανθελληνική και αντιχριστιανική συμπεριφορά του Προέδρου της Βουλής κ. Βούτση Νικόλαου,,, που μίλησε ευθέως κατά της Ορθοδοξίας.
Γράφει ο Αναστάσιος Βαφειάδης
Θυμάστε τον Νόμο που ψηφίσανε οι Ανθέλληνες, για να τιμωρούν εμάς τους Έλληνες Χριστιανούς Ορθόδοξους, σε περίπτωση δήθεν ρατσισμού κλπ; για να προστατέψουν με κάθε τρόπο τους λαθρομετανάστες που είναι ποτισμένοι με μίσος κατά των Ελλήνων Χριστιανών; Ε ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΤΟΝ ΑΝΤΙΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ,,, ΕΦΟΣΟΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ. ΤΟΥΣ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΟΠΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΤΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΟΥΣ. Ως 3 χρονάκια και ως 25 χιλιαρικάκια η ποινή.
Η μήνυση όπως βλέπετε κατατέθηκε σήμερα Πέμπτη 17/08/2017 στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης,,, την Τρίτη μέρα από την γιορτή της Υπερμάχου Στρατηγού μας της Παναγίας. Τυχαίο;
Ο κύριος που με το θάρρος του έχει εντυπωσιάσει χιλιάδες πολιτών τόσο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, είναι ο κύριος Βασιλειάδης Νικόλαος, και να σας υπενθυμίσω ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΤΑ 11.000.000 των Ελλήνων, που κατέθεσε την μήνυση ως νόμιμος εκπρόσωπος του νέου ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, ξανά στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης για την παρέλαση της ντροπής (gaypride) όπου οι συμμετέχοντες ξευτίλισαν την Ελληνική μας Σημαία και πάλι το Σύμβολο του Χριστιανισμού,, τον Σταυρό,,,, ενώ από την Κυβέρνηση είχαν παρευρεθεί μαζί τους και φωτογραφιζόντουσαν (για να κάνουν τις γνωριμίες τους δηλαδή και να βγάλουν τα εσώψυχα τους) αντί να εφαρμόσουν τον Νόμο,,, τόσο η ίδια Κυβέρνηση αλλά και η Αστυνομία που έλαβε εντολές απραγίας αντί αυτόφωρων διαδικασιών.
Αργότερα, τόσο ο κ. Βασιλειάδης Νικόλαος αλλά και τα γραφεία του κόμματος, δέχθηκαν χιλιάδες τηλεφωνήματα από πολίτες που εξέφρασαν την συμπαράσταση τους στις κινήσεις αυτές και τόνισαν την άμεση στήριξη τους σε μελλοντικές ενέργειες.
Απολαύστε την μήνυση:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ κας ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ (ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
ΜΗΝΥΤΗΡΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ
Του Νικολάου Βασιλειάδη του Αναστασίου, Δικηγόρου – Επίκουρου Καθηγητή Πανεπιστημίου Μακεδονίας, κατοίκου Νέας Κρήνης Δήμου Καλαμαριάς Ν. Θεσσαλονίκης, οδός Κανάρη αρ. 33, ΤΚ 55132, τηλ: 6936850112, ΑΦΜ: 055177607, Δ’ ΔΟΥ Θεσσαλονίκης, νομίμου εκπροσώπου του πολιτικού κόμματος ‘’ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ’’.
ΚΑΤΑ
Νικολάου Βούτση του Γεωργίου, Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων, κατοίκου Αθηνών.
Θεσσαλονίκη 17η Αυγούστου 2017
Αξιότιμη κυρία Εισαγγελεύ,
Εκθέτω στην κρίση Σας τα ακόλουθα πραγματικά περιστατικά και αιτούμαι τα κατά το νόμο.
Ως γίνεται σε άπαντες καταληπτό, το Σύνταγμα συνιστά τον Καταστατικό Χάρτη του Κράτους, που υπέρκειται έναντι των κοινών νόμων, η δε παραβίασή του αποτελεί μία επονείδιστη και ποινικά κολάσιμη πράξη.
Το ισχύον λοιπόν Ελληνικό Σύνταγμα, όπως και όλα σχεδόν τα Συντάγματα από συστάσεως του ελληνικού κράτους, στο προοίμιό του ορίζει με καθαρότητα και σαφήνεια την ιδιαίτερη αναφορά ‘’Στο Όνομα της Αγίας και Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος’’, κάνοντας μία Ομολογία Πίστεως και υποδηλώνοντας ευθέως τον Ορθοδοξοκεντρικό χαρακτήρα του.
Περαιτέρω δε, στο άρθρο 3 ορίζονται τα εξής:
Άρθρο 3: 1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού· 10 τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ’ (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928. 2. Το εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του Κράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου. 3. Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.
Ως επικρατούσα θρησκεία ορίζεται εκείνη στην οποία πιστεύει ο μεγαλύτερος αριθμός των πολιτών, και αποτελεί ως εκ τούτου την επίσημη θρησκεία του κράτους.
Προσέτι, στο άρθρο 16 παρ. 2 του Συντάγματος προβλέπονται τα κάτωθι:
Άρθρο 16: Παρ. 2.:« H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».
Αυτό στην ελληνική δημόσια εκπαίδευση πραγματοποιείται μέσω αρκετών θεσμών, όπως είναι η διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, η εικόνα του Ιησού πάνω από τους πίνακες διδασκαλίας και η προσευχή που απαγγέλλεται καθημερινά από μαθητές πριν την έναρξη των μαθημάτων , καθώς και ο «Αγιασμός» πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς.
Εκ των όσων διαλαμβανομένων ανωτέρω εκτέθηκαν προκύπτει, πέραν πάσης αμφιβολίας, ότι η Ελληνική Συνταγματική Έννομη Τάξη προσδίδει στο ελληνικό κράτος έναν, αναμφίρρηστα, χαρακτήρα πρωτίστως ορθόδοξο.
Μετά τούτων, τα όσα είπε ο πρόεδρος της Βουλής Νίκος Βούτσης, ειδικά για την ορθοδοξία, στη διάρκεια συνέντευξής του στην ΕΡΤ και αντιδρώντας στην επισήμανση ότι ο ελληνικός λαός είναι Ορθόδοξος ο κ. Βούτσης είπε χαρακτηριστικά: «Δεν υπάρχουν Ορθόδοξοι λαοί… Στην Ελλάδα η Ορθοδοξία αφορά το 90% του πληθυσμού. Είμαστε από τους πιο ομογενοποιημένους λαούς παγκοσμίως σε σχέση με θρησκευτικές δοξασίες. Αλλοίμονο, όμως, δεν είμαστε ούτε ταλιμπάν, ούτε φονταμενταλιστές. Η θρησκευτική συνείδηση είναι για κάθε άνθρωπο κάτι το ιδιαίτερο. Δεν γεννιέται κανείς και πεθαίνει στο πλαίσιο ενός λαού ή εθνότητας και με το θρησκευτικό συναίσθημα αποτυπωμένο πάνω του. Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος. Δεν είμαστε φονταμενταλιστικό Ορθόδοξο κράτος, ούτε ταλιμπάν της Ορθοδοξίας». «Η εποχή δεν μπορεί να είναι βαθύτατα συντηρητική. Η μεταμνημονιακή Ελλάδα δεν μπορεί να βασίζεται σε ατζέντα «Ελλάς Ελλήνων χριστιανών» ούτε «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια» σημείωσε, τονίζοντας ότι μάλιστα «οι παραδόσεις σε πολύ μεγάλο βαθμό κρατούνται όσο τις κρατάει η εποχή τους».
H ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, νόμιμος πολιτικός σχηματισμός (της οποίας έχω την τιμή να τυγχάνω νόμιμος εκπρόσωπος), ως σταθερός πυλώνας Αρχών και Αξιών, ιδία των διαχρονικών ελληνικών αξιών της αγάπης και υπεράσπισης με θυσίες της Πίστης (Ορθοδοξία) και της Πατρίδας, στηλίτευσε τις δηλώσεις του 3ου τη τάξει πολιτειακού παράγοντα, που έλαβαν μάλιστα χώρα παραμονές της Εορτής της Μεγαλόχαρης.
Πέραν όμως της πολιτικοηθικής διάστασης του ζητήματος, επί του οποίου βεβαίως η Δικαιοσύνη δύναται (αν δεν υποχρεούται) να λάβει θέση, υπάρχει και η νομική πτυχή, που άπτεται των διατάξεων του Ποινικού Κώδικα.
Μετά ταύτα, εμφιλοχωρούν ζητήματα ευθείας παραβίασης του Συντάγματος, από τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Νικόλαο Βούτση, κατά τα ως άνω εκτεθέντα., συμπεριφορά απάδουσα και από την ποινική μας έννομη τάξη.
Έτι περαιτέρω, ο κος Βούτσης, με τις δηλώσεις τους αυτές, πυροδότησε σωρεία αντιδράσεων, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σε όλη την ελληνική κοινωνία, γεγονός που τον καθιστά, ως τελούντα, κατά τόσο την αντικειμενική, όσο και αντικειμενική υπόσταση, το έγκλημα του Ν. 285/ΦΕΚ Α 191/10.09.2014:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
Άρθρο 1
Το άρθρο 1 του ν. 927/1979 αντικαθίσταται ως εξής:
«Αρθρο 1
Δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους
1. Όποιος με πρόθεση, δημόσια, προφορικά ή δια του τύπου, μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, υποκινεί, προκαλεί, διεγείρει ή προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία κατά προσώπου ή ομάδας προσώπων, που προσδιορίζονται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, τις γενεαλογικές καταβολές, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου ή την αναπηρία, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη ή ενέχει απειλή για τη ζωή, την ελευθερία ή τη σωματική ακεραιότητα των ως άνω προσώπων, τιμωρείται με φυλάκιση τριών (3) μηνών έως τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή πέντε έως είκοσι χιλιάδων (5.000 – 20.000) ευρώ.
2. Με τις ίδιες ποινές τιμωρείται όποιος με πρόθεση και με τα μέσα και τους τρόπους που αναφέρονται στην παράγραφο 1, υποκινεί, προτρέπει, προκαλεί ή διεγείρει σε διάπραξη φθοράς ή βλάβης πραγμάτων, εφόσον αυτά χρησιμοποιούνταν από τις παραπάνω ομάδες ή πρόσωπα, κατά τρόπο που εκθέτει σε κίνδυνο τη δημόσια τάξη.
3. Αν η πρόκληση, προτροπή, διέγερση ή υποκίνηση των προηγούμενων παραγράφων είχε ως αποτέλεσμα την τέλεση εγκλήματος, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον έξι (6) μηνών και χρηματική ποινή δεκαπέντε έως τριάντα χιλιάδων (15.000-30.000) ευρώ.
Σε περίπτωση επιβολής ποινής φυλάκισης τουλάχιστον ενός (1) έτους, επιβάλλεται η αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων από ένα έως πέντε έτη.
4. Όποιος συγκροτεί ή συμμετέχει σε οργάνωση ή ένωση προσώπων οποιασδήποτε μορφής που επιδιώκει συστηματικά την τέλεση των πράξεων των παραγράφων 1 και 2, τιμωρείται με τις ποινές της παραγράφου 1, αν η πράξη δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη.
5. Αν η πράξη των προηγουμένων παραγράφων τελέστηκε από δημόσιο λειτουργό ή υπάλληλο, κατά την άσκηση των ανατεθειμένων σε αυτόν καθηκόντων, επιβάλλεται: α) στις περιπτώσεις των παραγράφων 1 και 2, φυλάκιση έξι (6) μηνών έως τριών (3) ετών και χρηματική ποινή δέκα χιλιάδων έως είκοσι πέντε χιλιάδων (10.000 -25.000) ευρώ και β) στην περίπτωση της παραγράφου 3, φυλάκιση τουλάχιστον ενός (1) έτους και χρηματική ποινή είκοσι πέντε χιλιάδων έως πενήντα χιλιάδων (25.000 – 50.000) ευρώ.»
Η αναφορά λοιπόν σε ορθόδοξους Ταλιμπάν, συνιστά μία ευθεία δήλωση, μέσω τηλεοράσεως, θρησκευτικού μίσους, προκαλώντας έντονες αντιδράσεις, καθόσον προσομοιάζει το Πιστό Χριστεπώνυμο Πλήθος, που αποτελεί την πλειοψηφία του 90% του ελληνικού λαού, με τους εγκληματίες ταλιμπάν (!!!), που δολοφονούν αθώους στο όνομα της θρησκείας τους(!!!). Ταυτόχρονα, δηλώνοντας ότι η Ελλάδα δεν είναι Ορθόδοξο κράτος, στρέφεται ευθέως κατά των όσων διαλαμβάνονται στο Ελληνικό Σύνταγμα, αμφισβητώντας βασικές διατάξεις του και, επί τω τέλει, καταλύοντας το, εν τοις πράγμασι, ενώ έχει ορκισθεί να το υπηρετεί.
Μετά τούτων, κατά τα άρτι διαλαμβανόμενα, παρακαλώ πολύ, την διερεύνηση από την πλευρά σας για να διαπιστώσετε αν υπάρχουν ποινικές ευθύνες και βέβαια να αποδοθούν στον ως άνω πολιτειακό (;) παράγοντα.
Επειδή για τον Έλληνα πολίτη ύστατο καταφύγιο τούτες τις δύσκολες στιγμές που διανύουμε, αποτελεί ο θεσμός της Δικαιοσύνης. Ένας θεσμός που βάλλεται πανταχόθεν, ιδία από αυτούς που έχουν συνηθίσει στην αυθαιρεσία και στο ανέλεγκτο αυτής.
Επειδή κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 24 παρ. 2 Κ.Ο.Δ.Κ.Δ.Λ. «(Η Εισαγγελία) Δρα ενιαία και αδιάκριτα και έχει ως αποστολή την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και τη διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.». Ως κατέχουσα λοιπόν την ανώτερη θέση της εισαγγελικής ιεραρχίας της χώρας μας, είσθε πολλαπλώς ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να διασφαλίσετε την τήρηση της νομιμότητας, την προστασία του πολίτη και την διαφύλαξη των κανόνων της δημόσιας τάξης.
Επειδή σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος: «Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου». Επειδή η δικαιοσύνη αποτελεί σ’ αυτούς τους πραγματικά δύσκολους καιρούς την υπέρτατη προσδοκία και ελπίδα του πολίτη, προκειμένου να διασφαλισθεί το αρραγές των αρμών της κοινωνικής μας συνοχής.
Επειδή ο Ελληνικός λαός προσβλέπει σ’ Εσάς για την ευθυδικία, την τήρηση της νομιμότητας και την αποκατάσταση της κοινωνικής ειρήνης και στην εν λόγω περίπτωση.
Επειδή οι νόμοι του κράτους μας υπάρχουν για να εφαρμόζονται και όχι να παραμένουν ανενεργοί, σαν «ακάλυπτες νομικές επιταγές».
Επειδή οι υπαίτιοι εγκληματικών πράξεων πρέπει να ανευρίσκονται και να τιμωρούνται αναλόγως.
Επειδή, αναμφίρρηστα, έχουν διαπραχθεί ιδιαιτέρως σοβαρά ποινικά αδικήματα, κατά τα άρτι ανωτέρω εκτεθέντα.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Παρακαλώ για τις δικές Σας ενέργειες προκειμένου να διερευνήσετε, αν συντρέχει περίπτωση τέλεσης ποινικών αδικημάτων, από τον Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων κ. Νικόλαο Βούτση, αποκαθιστώντας, τιουτοτρόπως, τη νομιμότητα.
Ο αναφέρων
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου