“Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία”
Ο
επικεφαλής της κυβερνητικής παράταξης των καθηγητών, της ΔΑΚΕ, και
πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θ. Τσούχλος, μιλώντας στην Επιτροπή της Βουλής κατά
τη συζήτηση επί των σχετικών διατάξεων, παρουσία της πολιτικής
ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, και απευθυνόμενος στους Βουλευτές
ζήτησε την κατάργηση των Πρότυπων Σχολείων, υποστηρίζοντας οτι "η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία".
Επί του αιτήματος αυτού του προέδρου της ΟΛΜΕ και στελέχους της ΔΑΚΕ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν ζήτησε να παρέμβει, προκειμένου να απαντήσει.
Ειδικότερα ο Θ. Τσούχλος είπε τα εξής:
Η Ο.Λ.Μ.Ε. θεωρεί ως απαράδεκτο τον θεσμό των Προτύπων Σχολείων και από σειρά ετών έχει απαιτήσει την οριστική κατάργησή τους.
Όσον αφορά τα Πειραματικά έχουμε την άποψη ότι οι μαθήτριες και μαθητές πρέπει να επιλέγονται μετά από κλήρωση, έτσι ώστε να επιτελείται ο παιδαγωγικός στόχος αυτών των σχολείων.
Με την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων βρισκόμαστε ενώπιον μιας διαστρεβλωμένης και αντιπαιδαγωγικής αντίληψης της «αριστείας».
Επιπλέον έχει παρατηρηθεί μια πρωτοφανής έξαρση της προσφυγής των μαθητών στην παραπαιδεία και τα ιδιωτικά φροντιστήρια.
Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία, αλλά την ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.
Η κρατική μέριμνα οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τις σχολικές μονάδες των δυσπρόσιτων περιοχών και όχι φυσικά τα πρότυπα.
Επί του αιτήματος αυτού του προέδρου της ΟΛΜΕ και στελέχους της ΔΑΚΕ, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν ζήτησε να παρέμβει, προκειμένου να απαντήσει.
Ειδικότερα ο Θ. Τσούχλος είπε τα εξής:
Η Ο.Λ.Μ.Ε. θεωρεί ως απαράδεκτο τον θεσμό των Προτύπων Σχολείων και από σειρά ετών έχει απαιτήσει την οριστική κατάργησή τους.
Όσον αφορά τα Πειραματικά έχουμε την άποψη ότι οι μαθήτριες και μαθητές πρέπει να επιλέγονται μετά από κλήρωση, έτσι ώστε να επιτελείται ο παιδαγωγικός στόχος αυτών των σχολείων.
Με την καθιέρωση εισαγωγικών εξετάσεων βρισκόμαστε ενώπιον μιας διαστρεβλωμένης και αντιπαιδαγωγικής αντίληψης της «αριστείας».
Επιπλέον έχει παρατηρηθεί μια πρωτοφανής έξαρση της προσφυγής των μαθητών στην παραπαιδεία και τα ιδιωτικά φροντιστήρια.
Η κοινωνία μας δεν χρειάζεται ελιτίστικα σχολεία, αλλά την ποιοτική αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου.
Η κρατική μέριμνα οφείλει να θέσει ως προτεραιότητα τις σχολικές μονάδες των δυσπρόσιτων περιοχών και όχι φυσικά τα πρότυπα.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου