
Επιπλέον, όπως αναφέρουν Τα Νέα,
στα τρία βασικά πεδία (γλωσσικές, μαθηματικές και επιστημονικές
δεξιότητες), ενώ ο μέσος όρος τόσο του γενικού πληθυσμού των ελλήνων
μαθητών όσο και των μαθητών δημόσιων σχολείων είναι χαμηλότερος από τους
αντίστοιχους μέσους όρους του ΟΟΣΑ, οι μαθητές των ελληνικών ιδιωτικών
σχολείων πέτυχαν -σε όλα- υψηλότερες βαθμολογίες από τον μέσο όρο όλων
των ξένων ιδιωτικών σχολείων.
Αν ερευνήσει κανείς τις διαφορές στις επιδόσεις μαθητών δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων και στα υπόλοιπα κράτη, θα διαπιστώσει ότι το φαινόμενο της καλύτερης επίδοσης των ιδιωτικών - τουλάχιστον - δεν είναι μόνο ελληνικό: για παράδειγμα, μεγάλες διαφορές υπέρ των ιδιωτικών σχολείων εμφανίζονται και σε χώρες των οποίων οι μαθητές γενικά πρωτεύουν, όπως λ.χ. στη Φινλανδία όπου οι μαθητές των δημόσιων σχολείων έπιασαν μέσο όρο 509 βαθμούς στα Μαθηματικά και των ιδιωτικών 543, ή στον Καναδά με 511 και 564 βαθμούς αντίστοιχα.
Αν ερευνήσει κανείς τις διαφορές στις επιδόσεις μαθητών δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων και στα υπόλοιπα κράτη, θα διαπιστώσει ότι το φαινόμενο της καλύτερης επίδοσης των ιδιωτικών - τουλάχιστον - δεν είναι μόνο ελληνικό: για παράδειγμα, μεγάλες διαφορές υπέρ των ιδιωτικών σχολείων εμφανίζονται και σε χώρες των οποίων οι μαθητές γενικά πρωτεύουν, όπως λ.χ. στη Φινλανδία όπου οι μαθητές των δημόσιων σχολείων έπιασαν μέσο όρο 509 βαθμούς στα Μαθηματικά και των ιδιωτικών 543, ή στον Καναδά με 511 και 564 βαθμούς αντίστοιχα.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου