Ο ΟΣΕ
(Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας) έχει περιορίσει τη δραστηριότητα του
στη συντήρηση της υποδομής που χρησιμοποιούν τα τρένα. Αρμοδιότητα του
ΟΣΕ είναι η συντήρηση των σιδηροτροχιών, η σήμανση, η τοποθέτηση
καλωδίων για την ηλεκτροκίνηση, κλπ. Όταν συρμοί της "Τραινοσε" ή άλλης
εταιρείας χρησιμοποιούν το σιδηροδρομικό δίκτυο καταβάλλουν στον ΟΣΕ ένα
δικαίωμα χρήσης του δικτύου. Τα δικαιώματα αυτά είναι τα έσοδα του ΟΣΕ.
Για το 2019 ο προϋπολογισμός του ΟΣΕ που εγκρίθηκε
από τον υπουργό κ. Σπρίντζη προβλέπει έσοδα 28,5 εκ. ευρώ. Το 2018 ήταν
27,5 εκ. ευρώ. Η μισθοδοσία το 2018 για την πραγματοποίηση εσόδων 27,5
εκ. έφθασε τα 40,0 εκ. ευρώ. Ο κ. Σπρίντζης για το 2019 ενέκρινε αύξηση
της μισθοδοσίας σε 46,5 εκ. ευρώ! (Τα στοιχεία αντλώ από σημερινό ρεπορτάζ του Β. Μανδραβέλη στην Καθημερινή).
Μετά από 3
μνημόνια και 4 χρόνια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ αυτή είναι η κατάσταση με τον
ΟΣΕ. Άθλια κατάσταση υποδομής που υπονομεύει κάθε προσπάθεια βελτίωσης
των σιδηροδρομικών υπηρεσιών. Απίθανα ελλείμματα που εν τέλει
επιβαρύνουν τους Έλληνες πολίτες. Ένα πολιτικό σύστημα που αρνείται να
μάθει και να βγάλει συμπεράσματα.
Ο κ. Σπρίντζης αυξάνει τις δαπάνες μισθοδοσίας σε ένα χρεωκοπημένο
οργανισμό κατά 16,25% και η Ν.Δ. δεσμεύεται να μην απολύσει κανένα ακόμα
και εξόφθαλμα περισσευούμενο!
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου