10 Φεβ 2017

Υποβαθμισμένη Ποιότητα Υπηρεσιών προς τους Eπιβάτες του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών

Προς:
Υπουργείο Μεταφορών & Υποδομών,
Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων
Κοιν:
Συνήγορος του Πολίτη
Θέμα: Υποβαθμισμένη Ποιότητα Υπηρεσιών προς τους Eπιβάτες του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών.
Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες από επιβάτες του Προαστιακού αλλά και τον Δήμο Αχαρνών , οι ανελκυστήρες του Συγκοινωνιακού Κέντρου Αχαρνών (Λεωφ. Φιλαδελφείας – Αποβάθρα Σιδηροδρόμου προς Αθήνα) παραμένουν εκτός κανονικής λειτουργίας για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Ως αποτέλεσμα έχουμε την καθημερινή ταλαιπωρία των επιβατών και ιδιαίτερα των ΑΜΕΑ , όσων έχουν κινητικά προβλήματα ή απλώς έκαναν το λάθος να μεταφέρουν αποσκευές.
Επιπλέον, το πρόβλημα της φύλαξης των σταθμών του Σ.Κ.Α (που ως βασικό κέντρο μετεπιβίβασης της Αττικής θα έπρεπε να διαθέτει αυξημένη ασφάλεια) είναι ιδιαίτερα έντονο, λόγω του γεγονότος ότι είναι μεγάλη η κινητικότητα επιβατών με παραβατική συμπεριφορά.
Ως επιστέγασμα αυτών και άλλων προβλημάτων στην μετακίνηση των επιβατών του προαστιακού/τρένου στις Αχαρνές (η γραμμή προς Χαλκίδα βρίσκεται σε χρόνια υποβάθμιση) , η μη-ένταξη του Προαστιακού στο Ηλεκτρονικό Εισιτήριο του Ο.Α.Σ.Α θα έχει ως αποτέλεσμα η κακή ποιότητα υπηρεσιών να παρέχεται με επιπλέον κόστος (διπλό κόμιστρο) και από το Σ.Κ.Α.
Εκτός λοιπόν αν η οργανωμένη πολιτεία έχει αποφασίσει ότι υπάρχουν ζώνες κινητικότητας Β’ κατηγορίας, αναμένουμε την αντίδραση της στα προβλήματα που επιβαρύνουν την καθημερινότητα των επιβατών.