Μια διαφήμιση του YouTube για την
οικονομική υποστήριξης βετεράνων του αμερικάνικου στρατού καταργήθηκε
πρόσφατα επειδή περιείχε τη λέξη "Christian", λέει ο ιδρυτής της
προσπάθειας συλλογής των χρημάτων.
Ο Chad Robichaux, βετεράνος πεζοναύτης και ιδρυτής του Mighty Oaks Foundation, δήλωσε ότι η ομάδα μάρκετινγκ του προσπάθησε να παρουσιάσει τη διαφήμιση το Σάββατο για ένα επεισόδιο του «Mighty Oaks Show», το οποίο περιλαμβάνει συνεντεύξεις με βετεράνους και περιεχόμενο επικεντρωμένο στην κοινότητα των βετεράνων.
Κάναμε μια διαφήμιση για το YouTube για να βοηθήσουμε τους βετεράνους που έχουν ανάγκη και απορρίφθηκε για τη λέξη "Christian". Τρέλα! Αυτή η λογοκρισία θα πρέπει να τρομάξει κάθε Αμερικανό, συντηρητικό ή φιλελεύθερο, χριστιανό ή μουσουλμάνο. Αυτή η προκατάληψη είναι μια επικίνδυνη πορεία για την Αμερική.
Η διαφήμιση επρόκειτο να προωθήσει ένα επεισόδιο της εκπομπής που είχε μια συνέντευξη με τον Darrin Dick, τον σκηνοθέτη και παραγωγό του ντοκιμαντέρ "Unforgotten." Η ταινία αναφέρει την ιστορία του πώς ο βετεράνος του πολέμου της Κορέας Harold Bauer, παππούς του Dick, βρήκε ελπίδα και ψυχική γαλήνη στη χριστιανική του πίστη.
"Έτσι, μία από τις λέξεις-κλειδιά για την ενίσχυση της διαφήμισης", δήλωσε ο Robichaux στον Faithwire, "ήταν η λέξη «Christian», την οποία χρησιμοποιούμε τακτικά. Η διαφήμιση απορρίφθηκε ειδικά λόγω της χρήσης της λέξης «Christian».
Η λέξη-κλειδί "Christian" θεωρήθηκε "απαράδεκτο περιεχόμενο" και "ενδεχόμενη παραβίαση πολιτικής".
Ο Robichaux (φώτο) δείχνοντας κάποια screenshot σημείωσε ότι η λέξη-κλειδί “Muslim” δεν είχε πρόβλημα.
Το YouTube απάντησε στο Twitter, δηλώνοντας:
Γνωρίζουμε ότι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι προσωπικές, οπότε δεν επιτρέπουμε στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν χρήστες με βάση τη θρησκεία. Πέρα από αυτό, δεν έχουμε πολιτικές κατά της διαφήμισης που περιλαμβάνουν θρησκευτικούς όρους όπως "Χριστιανός".
Ο Robichaux, ωστόσο, κάλεσε το YouTube να δώσει μια απάντηση στα στοιχεία που παρουσίασε μέσω screenshot.
"Είχαμε την ίδια ακριβώς διαφήμιση με τη λέξη-κλειδί 'Muslim' και εγκρίθηκε, αλλά όχι εκείνη με την λέξη "Christian", δήλωσε.
"Επιπλέον, κάνουμε διαφημίσεις με τη λέξη-κλειδί 'Christian' εδώ και χρόνια. Μόνο φέτος είχαμε 150.000 εμφανίσεις στη λέξη αυτή στις διαφημίσεις μας. Αυτό είναι ένας νέος περιορισμός".
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα καταστολής video στο YouTube, με χριστιανικό, συντηρητικό περιεχόμενο και περιεχόμενο που σχετίζεται με την υπεράσπιση του αγέννητου.
Το YouTube κατέβασε βίντεο από τη Live Action που εκθέτει τις αμφισβητήσιμες πρακτικές στην Planned Parenthood ήδη από το 2009.
Ο Alex Schadenberg που αντιτάσσεται στην ευθανασία είδε ένα βίντεο στο οποίο δίνει συνέντευξη τον Φεβρουάριο του 2016 να κατεβαίνει με την εξήγηση ότι "η κοινότητα του YouTube" είχε διαπιστώσει ότι ήταν προσβλητικό.
Τον Ιανουάριο, διαρροή εσωτερικών εγγράφων έδειξε ότι η Google χειρίζεται συνήθως τα αποτελέσματα αναζήτησης για να καλύψει τις αναζητήσεις στο YouTube για συντηρητικά θέματα. Οι εργαζόμενοι της Google βρέθηκαν να χειρίζονται μαύρες και άσπρες λίστες με θέματα αναζήτησης, θέτοντας τις συντηρητικές αναζητήσεις στη μαύρη λίστα.
Ο CEO της Google Sundar Pichai είπε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι θέλει το YouTube να συνεχίσει την κατάργηση των βίντεο που η εταιρεία θεωρεί «επιβλαβή».
Τον Μάρτιο, το YouTube κατέβασε το βίντεο του χριστιανού Dr. Michael Brown με τον τίτλο "Μπορείς να είσαι ομοφυλόφιλος και χριστιανός;" επειδή εξηγούσε τη χριστιανική διδασκαλία για τον "γάμο" ατόμων του ίδιου φύλου.
Η Google κατέβασε το βίντεο του Brown διότι "παραβιάζει την πολιτική μας", καθώς «κατακρίνει τα άτομα με βάση του σεξουαλικού προσανατολισμού τους», δήλωσε ο Sharma.
Ένας μηχανικός λογισμικού της Google επιβεβαίωσε νωρίτερα τον Μάρτιο ότι η τεχνολογική εταιρεία έχει προκαταλήψεις εναντίον των Χριστιανών, και επισημαίνει τα χριστιανικά βίντεο του YouTube ως "ομοφοβικά".
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ομοσπονδιακών Επικοινωνιών (FCC) Ajit Pai δήλωσε τον Ιούνιο στην Επιτροπή Εμπορίου, Επιστημών και Μεταφορών της Γερουσίας ότι οι "μη ελεγχόμενοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley" παρουσιάζουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο σήμερα για το ελεύθερο διαδίκτυο.
"Η μεγαλύτερη απειλή για το ελεύθερο και ανοιχτό διαδίκτυο είναι οι ανεξέλεγκτοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley που πραγματικά αποφασίζουν σήμερα τι πρέπει να βλέπετε και τι όχι", δήλωσε ο Pai.
Ο Chad Robichaux, βετεράνος πεζοναύτης και ιδρυτής του Mighty Oaks Foundation, δήλωσε ότι η ομάδα μάρκετινγκ του προσπάθησε να παρουσιάσει τη διαφήμιση το Σάββατο για ένα επεισόδιο του «Mighty Oaks Show», το οποίο περιλαμβάνει συνεντεύξεις με βετεράνους και περιεχόμενο επικεντρωμένο στην κοινότητα των βετεράνων.
Κάναμε μια διαφήμιση για το YouTube για να βοηθήσουμε τους βετεράνους που έχουν ανάγκη και απορρίφθηκε για τη λέξη "Christian". Τρέλα! Αυτή η λογοκρισία θα πρέπει να τρομάξει κάθε Αμερικανό, συντηρητικό ή φιλελεύθερο, χριστιανό ή μουσουλμάνο. Αυτή η προκατάληψη είναι μια επικίνδυνη πορεία για την Αμερική.
Η διαφήμιση επρόκειτο να προωθήσει ένα επεισόδιο της εκπομπής που είχε μια συνέντευξη με τον Darrin Dick, τον σκηνοθέτη και παραγωγό του ντοκιμαντέρ "Unforgotten." Η ταινία αναφέρει την ιστορία του πώς ο βετεράνος του πολέμου της Κορέας Harold Bauer, παππούς του Dick, βρήκε ελπίδα και ψυχική γαλήνη στη χριστιανική του πίστη.
"Έτσι, μία από τις λέξεις-κλειδιά για την ενίσχυση της διαφήμισης", δήλωσε ο Robichaux στον Faithwire, "ήταν η λέξη «Christian», την οποία χρησιμοποιούμε τακτικά. Η διαφήμιση απορρίφθηκε ειδικά λόγω της χρήσης της λέξης «Christian».
Η λέξη-κλειδί "Christian" θεωρήθηκε "απαράδεκτο περιεχόμενο" και "ενδεχόμενη παραβίαση πολιτικής".
Ο Robichaux (φώτο) δείχνοντας κάποια screenshot σημείωσε ότι η λέξη-κλειδί “Muslim” δεν είχε πρόβλημα.
Το YouTube απάντησε στο Twitter, δηλώνοντας:
Γνωρίζουμε ότι οι θρησκευτικές πεποιθήσεις είναι προσωπικές, οπότε δεν επιτρέπουμε στους διαφημιζόμενους να στοχεύουν χρήστες με βάση τη θρησκεία. Πέρα από αυτό, δεν έχουμε πολιτικές κατά της διαφήμισης που περιλαμβάνουν θρησκευτικούς όρους όπως "Χριστιανός".
Ο Robichaux, ωστόσο, κάλεσε το YouTube να δώσει μια απάντηση στα στοιχεία που παρουσίασε μέσω screenshot.
"Είχαμε την ίδια ακριβώς διαφήμιση με τη λέξη-κλειδί 'Muslim' και εγκρίθηκε, αλλά όχι εκείνη με την λέξη "Christian", δήλωσε.
"Επιπλέον, κάνουμε διαφημίσεις με τη λέξη-κλειδί 'Christian' εδώ και χρόνια. Μόνο φέτος είχαμε 150.000 εμφανίσεις στη λέξη αυτή στις διαφημίσεις μας. Αυτό είναι ένας νέος περιορισμός".
Υπάρχουν πολλά παραδείγματα καταστολής video στο YouTube, με χριστιανικό, συντηρητικό περιεχόμενο και περιεχόμενο που σχετίζεται με την υπεράσπιση του αγέννητου.
Το YouTube κατέβασε βίντεο από τη Live Action που εκθέτει τις αμφισβητήσιμες πρακτικές στην Planned Parenthood ήδη από το 2009.
Ο Alex Schadenberg που αντιτάσσεται στην ευθανασία είδε ένα βίντεο στο οποίο δίνει συνέντευξη τον Φεβρουάριο του 2016 να κατεβαίνει με την εξήγηση ότι "η κοινότητα του YouTube" είχε διαπιστώσει ότι ήταν προσβλητικό.
Τον Ιανουάριο, διαρροή εσωτερικών εγγράφων έδειξε ότι η Google χειρίζεται συνήθως τα αποτελέσματα αναζήτησης για να καλύψει τις αναζητήσεις στο YouTube για συντηρητικά θέματα. Οι εργαζόμενοι της Google βρέθηκαν να χειρίζονται μαύρες και άσπρες λίστες με θέματα αναζήτησης, θέτοντας τις συντηρητικές αναζητήσεις στη μαύρη λίστα.
Ο CEO της Google Sundar Pichai είπε σε συνέντευξή του τον Ιούνιο ότι θέλει το YouTube να συνεχίσει την κατάργηση των βίντεο που η εταιρεία θεωρεί «επιβλαβή».
Τον Μάρτιο, το YouTube κατέβασε το βίντεο του χριστιανού Dr. Michael Brown με τον τίτλο "Μπορείς να είσαι ομοφυλόφιλος και χριστιανός;" επειδή εξηγούσε τη χριστιανική διδασκαλία για τον "γάμο" ατόμων του ίδιου φύλου.
Η Google κατέβασε το βίντεο του Brown διότι "παραβιάζει την πολιτική μας", καθώς «κατακρίνει τα άτομα με βάση του σεξουαλικού προσανατολισμού τους», δήλωσε ο Sharma.
Ένας μηχανικός λογισμικού της Google επιβεβαίωσε νωρίτερα τον Μάρτιο ότι η τεχνολογική εταιρεία έχει προκαταλήψεις εναντίον των Χριστιανών, και επισημαίνει τα χριστιανικά βίντεο του YouTube ως "ομοφοβικά".
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Ομοσπονδιακών Επικοινωνιών (FCC) Ajit Pai δήλωσε τον Ιούνιο στην Επιτροπή Εμπορίου, Επιστημών και Μεταφορών της Γερουσίας ότι οι "μη ελεγχόμενοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley" παρουσιάζουν τον μεγαλύτερο κίνδυνο σήμερα για το ελεύθερο διαδίκτυο.
"Η μεγαλύτερη απειλή για το ελεύθερο και ανοιχτό διαδίκτυο είναι οι ανεξέλεγκτοι τεχνολογικοί κολοσσοί της Silicon Valley που πραγματικά αποφασίζουν σήμερα τι πρέπει να βλέπετε και τι όχι", δήλωσε ο Pai.
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου