24 Μαρ 2016

Κωνσταντινέας: «Θα ξεφτιλιστεί η Κυβέρνηση για τα λάθη του Κοντονή»;

Πυρ κατά βούληση από τον Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρο Κωνσταντινέα προς τον Υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως δεν γίνεται να ξεφτιλιστεί μια Κυβέρνηση για τα λάθη ενός. Ο πρώην διεθνής διαιτητής και νυν βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM ανέφερε τα εξής: 
         Για τη ματαίωση της συνάντησης: 
         «Θα μιλήσω πρώτα με την ιδιότητα του βουλευτή. Ο άξονάς μας ως κυβέρνηση είναι η κάθαρση σε όλους τους τομείς με οδηγό την δικαιοσύνη. Και σήμερα έλαμψε ότι για μας αυτό είναι πάνω από όλα. Όταν ο ίδιος ο υφυπουργός ακυρώνει το Κύπελλο και λέει ότι το ΣτΕ θα αποφασίσει αν θα συνεχιστεί ή όχι, το ίδιο βλέπετε ότι γίνεται και στα υπόλοιπα θέματα. Κανένας μας δεν είναι πάνω από τη Δικαιοσύνη». 
         Για τον λόγο που συγκάλεση τη συνάντηση ο Κοντονής ενώ ήξερε το νομικό κώλυμα Μαρινάκη: 
         «Να ρωτήσετε τον κ. Κοντονή και όχι τον Κωνσταντινέα. Την κυβέρνηση την εκπροσωπεί ο λαός και όχι ο υφυπουργός ή ο Κωνσταντινέας. Εγώ προσωπικά δεν θα καλούσα καν αυτή τη συνάντηση. Στο πρωτάθλημα παίζουν 16 ομάδες και όχι 3-4. Όταν θέλουμε ισονομία, πρέπει η συζήτηση να γίνεται με όλους και όχι μόνο με τους μεγάλους. Αν ήμουν πρόεδρος του Παναιτωλικού, για παράδειγμα, θα είχα αντιδράσει. 
        Η κυβέρνηση δεν εκπροσωπείται από ένα μόνο άτομο. Θα επικαλεστείτε τον υπουργό και όχι την κυβέρνηση. Είπα προ ημερών ότι δεν υπάρχει θεσμική ιδιότητα στους συμμετέχοντες στη συνάντηση, όταν ο ένας δεν θέλει να πάει, ο άλλος έχει περιοριστικούς όρους, ο άλλος δεν φαίνεται πουθενά στην ομάδα του και ο άλλος λέει ότι δεν θα κατέβει στη ρεβάνς του Κυπέλλου. Βάσει όλων αυτών τι θα έλεγαν; Και πώς θα έφτιαχναν το ποδόσφαιρο; Δεν ξέραμε ότι ο Μελισσανίδης δεν φαίνεται στην ομάδα του; Ότι ο Μαρινάκης έχει περιοριστικούς όρους; Ότι ο Αλαφούζος είχε βάλει όρους για να πάει; Ότι ο Σαββίδης θέλει να βγάλει πρόεδρο στην ΕΠΟ από τη Μακεδονία»; 
      Για τις ευθύνες της κυβέρνησης που δεν έχει γίνει ακόμα κάθαρση στο ποδόσφαιρο: 
         «Θα ξεφτιλιστεί μια κυβέρνηση για μια λάθος κίνηση ενός υφυπουργού. Και δεν είναι η πρώτη, αλλά συνέχεια μιας σειράς λάθος αποφάσεων. Είναι δικαιολογημένη η αντίδραση του Σαββίδη. Κοιτάμε πολλές φορές το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Για να ξεμπλέξει το ποδόσφαιρο το θέμα δεν είναι οι παράγοντες των ομάδων που θα κοιτάνε πάντα τα συμφέροντά τους. Το πρόβλημα είναι η ΕΠΟ, η απλή αναλογική στις εκλογές. Υπάρχουν «αχυράνθρωποι» και δυο κάποιοι άλλοι, οι Παπανικολάου και Υφαντής, που παίρνουν μισθούς παραπάνω από του πρωθυπουργού. Αυτοί δεν έχουν γνώμη για το τι γίνεται στην ΕΠΟ; Αυτοί έχουν την καλύτερη γνώμη και από τον Γκιρτζίκη γιατί αυτοί δεν είναι αναλώσιμοι». 
          Για τις επεκείμενες εκλογές της ΕΠΟ: 
         «Κάνω μια πρόβλεψη. Πολλά ονόματα ακούγονται, αλλά λίγα θα δείτε τελικά. Γιατί η μαύρη ΕΠΟ κρύβεται πίσω από άλλους ανθρώπους. Όταν βγάζεις από πριν το χαρτί σου, το καις. Οι πρόεδροι που κόπτονται για την εξυγίανση, να τους δούμε πόσο μάγκες είναι αν δεχθούν απλή αναλογική στις ενώσεις. Έχουν τα άντερα να το πουν»; 
        Για τις δικές του ενέργειες για να γίνει κάθαρση στο ποδόσφαιρο: 
         «Θέλετε να σας πω τι μου είπε η Άννα Καραμανλή από τη ΝΔ; Ότι δεν θέλει την απλή αναλογική. Δεσμευτήκαμε για κάτι εμείς ως ΣΥΡΙΖΑ και δεν το κάναμε; Λειτούργησαν οι κάμερες και το ηλεκτρονικό εισιτήριο για τα οποία είχε πληρώσει τόσα χρήματα ο ελληνικός λαός. Εγώ δεν μπήκα εδώ για να είμαι γλάστρα, ούτε για να εξυπηρετώ συμφέροντα κανενός προέδρου. Εγώ έχω μια πορεία στον αθλητισμό για την οποία ο κόσμος έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης». 
           Για τις διαφωνίες του με τον Κοντονή: 
       «Εγώ διαφωνώ σε πολλά πράγματα μαζί του. Δεν έχω τσακωθεί μαζί του, είναι αξιοπρεπέστατος άνθρωπος, αλλά δεν μιλάω μαζί του για θέματα αθλητισμού. Μίλησα μια φορά μαζί του στο υπουργείο και του είπα ότι πρέπει να φέρει την απλή αναλογική τώρα. Μου είπε ότι η νομοπαρασκευαστική επιτροπή το έχει δρομολογήσει και θα το φέρει αργότερα. Πότε αργότερα; Όταν θα έχουν γίνει οι εκλογές; Δεσμεύτηκε δημοσίως ότι θα το κάνει τον Μάιο. 
         Εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω. Δεν είμαι υπουργός να νομοθετώ. Εγώ κάνω τις προτάσεις μου και μετά ο υφυπουργός αποφασίζει. Από ‘κει και πέρα όλοι κρινόμαστε. Εγώ δεν μπορώ να επωμιστώ τα λάθη άλλων. Δεν είμαι ούτε αρουραίος, ούτε θέλω να πάρω τα φώτα της δημοσιότητας. Εγώ είμαι ο τελευταίος που θα πηδήξω από το καράβι του Τσίπρα. Η κυβέρνηση αφουγκράζεται αυτό που γίνεται και αν αυτό δεν συνέβαινε, δεν θα υπήρχε λόγος να υφίσταμαι ως βουλευτής». 
           Για τις απειλές από τις διεθνείς ομοσπονδίες: 
         «Γι’ αυτό το παιχνιδάκι που παίζεται με ΦΙΦΑ και ΟΥΕΦΑ, ας κληθεί ο κ. Θεοδωρίδης να μας πει τη γνώμη του δημόσια. Να μας πει γιατί δεν εφαρμόζεται ο ηθικός κώδικας όπως για τους φίλους του, τον Μπλάτερ και τον Πλατινί. Πρώτα πρέπει να λύσει τα του οίκου του και μετά τα διεθνή, όχι να ντρέπεται για την κατάσταση του ελληνικού ποδοσφαίρου. Εγώ δεν έχω ακούσει τη γνώμη του. Πρώτα από όλα είναι το σύνταγμα και το κράτος και μετά η κάθε ομοσπονδία και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι».