31 Μαρ 2016

Κύριε Μάρδα, κανένας μετανάστης δεν επενδύει σε μία χώρα που ο ίδιος ξέρει ότι μπορεί να κλείσει την σιδηροδρομική γραμμή όποτε θέλει

Ζητούν αποζημιώσεις για το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη 
   Το βουλγαρικό δίκτυο είναι περιορισμένης δυναμικότητας και τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεπερνούν καθημερινά τα τρία, ενώ μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου διέρχονται τουλάχιστον έξι με επτά. 
     Αποζημιώσεις για τις πολυήμερες καθυστερήσεις που υφίστανται από το συνεχιζόμενο για 13η ημέρα κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, το μπλακ-άουτ στο εμπορευματικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την αναγκαστική παράκαμψη μέσω Βουλγαρίας, ζητούν ελληνικές και ξένες εταιρίες. 
      Όπως αναφέρουν σε ρεπορτάζ τους «Τα Νέα», οι εταιρίες επικαλούνται ποινικές ρήτρες που έχουν τα συμβόλαιά τους και μιλούν για εκατοντάδες εγκλωβισμένα βαγόνια, ενώ ειδικά όσοι έχουν προορισμό την Κεντρική Ευρώπη επωμίζονται επιπλέον κόστος σε χρήμα έως 6.000 ευρώ ανά συρμό και σε χρόνο έως δύο ημέρες διαδρομή. 
       Εν τω μεταξύ, το βουλγαρικό δίκτυο είναι περιορισμένης δυναμικότητας και τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ξεπερνούν καθημερινά τα τρία, ενώ μέσω του ελληνοσκοπιανού δικτύου διέρχονται τουλάχιστον έξι με επτά. 
       Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας εκπρόσωποι από τις εταιρίες διεθνών μεταφορών απέστειλαν επιστολή προς τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τους αναπληρωτή υπ. Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορο Βερναρδάκη, σημειώνοντας ότι κάποιοι από τους πελάτες, έχουν ρήτρες και ζητούν πλέον αποζημιώσεις. 
       Στην επιστολή τους αναφέρουν ότι σε καμία άλλη ευρωπαϊκή χώρα δεν έχει ξαναγίνει κάτι τέτοιο, ούτε θα επιτρεπόταν ποτέ να γίνει. 
      Σκάι