1 Απρ 2017

Σε ένοπλη επανάσταση καλεί ο ψευδομουφτής Ξάνθης

Σε ένοπλη επανάσταση καλεί όλους τους μουσουλμάνους οι οποίοι βρίσκονται στη χώρα μας ο Αχμέτ Μετέ, ο ψευδομουφτής της Ξάνθης ο οποίος φωτογραφίζεται μπροστά σε μία σημαία της «Ανεξάρτητης τουρκικής δημοκρατίας της Δυτικής Ξάνθης». όπλα τα οποία βρέθηκαν στο τζαμί στο χωριό Ηλιόπετρα του δήμου Τοπείρου, στην Ξάνθη μόνο τυχαίο γεγονός δεν είναι. Φαίνεται πλέον ξεκάθαρα ότι το Προξενείο έχει σχεδιάσει και εκτελεί σχέδιο ένοπλης «επανάστασης» σε στυλ Συρίας… Ο Μετέ αναφέρεται σε δηλώσεις του σε «τουρκική μειονότητα στην Ξάνθη», ενώ σε πλάνα από συνέντευξή του σχολιάζει πως «σε κάθε σπίτι υπάρχει μία τουρκική σημαία καθώς είναι η σημαία της μητέρας πατρίδας. Είναι η σημαία της καρδιάς μας. Είναι η νοσταλγία του μουσουλμάνου Τούρκου της δυτικής Θράκης». Σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ, άνθρωποι από την περιοχή αναφέρουν πως η χρηματοδότηση του ψευδομουφτή γίνεται με μαύρο χρήμα. Ο εκδότης της εφημερίδας «Θράκη» αναφέρει πως «έχει επιρροή γιατί έχει από πίσω του το τουρκικό προξενείο της Κομοτηνής και χρηματοδοτεί αλλά και οριοθετεί τα πράγματα. Ψάχνουμε να βρούμε από που προέρχονται αυτά τα χρήματα που πληρώνεται ο μουφτής και οι ιμάμηδες και κανένας δεν ενδιαφέρεται». Ο κ. Καμαρίδης συνέχισε λέγοντας πως «χρησιμοποιεί τα τεμένη για να σπείρει ζιζάνια. Κάνουν δηλώσεις αντίστασης “στην ελληνική πολιτεία που καταπιέζει την τουρκική μειονότητα” στη Θράκη». O Σαμπρί Εμίν Καχιά-ιμάμης της Ηλιόπετρας ο οποίος μετά από την εξεύρεση όπλων στο τζαμί της Ηλιόπετρας, συνελήφθη και μετά από την κατάθεση του στην εισαγγελία αφέθηκε ελεύθερος, μίλησε στην Γκιουντέμ οπως αναφέρουν τα tourkikanea.gr Ο Καχιά είπε πως το περιστατικό είναι πολύ ενδιαφέρον και περίεργο και ότι «Όλοι ζητάμε να διαφωτισθεί αυτό το περιστατικό. Ενίοτε δοκιμαζόμαστε. Πιστεύω πως το περιστατικό αυτό είχε για εμάς τον χαρακτήρα μιας δοκιμασίας. Φυσικά ήταν από τα πιο σημαντικά και περίεργα περιστατικά που έζησα στην ζωή μου. Ευχαριστώ όλους όσους με στήριξαν¨. Ο ιμάμης του χωριού είπε: Πρώτα από όλα ευχαριστώ όλους με πρώτον τον μουφτή μας , τους χωρικούς μου που με στήριξαν, που έφτασαν ως τα δικαστήρια και βρέθηκαν δίπλα μου. Αναφορικά με το περιστατικό. Μεσημέρι της 28/3 αστυνομικοί ήρθαν στο χωριό μας. Ήρθαν στο τζαμί και είπαν πως θα ερευνήσουν. Με ρώτησαν. Μπήκαν στο παλιό τζαμί που χρησιμοποιούμε και άρχισαν να ερευνούν. Δεν καταλάβαμε τι έψαχναν. Υπήρχαν κάποιοι από τους επίτροπους και κάποιοι από τους πιστούς. Με ρώτησαν αν είδα ή όχι κάποια ομάδα λαθρομεταναστών. Με ρώτησαν αν κρύβονται κάπου τέτοιοι. Νομίσαμε πως ήρθαν για λαθρομετανάστες. Πρώτα έψαξαν το παλιό τζαμί. Μετά πήγαν στο νέο τζαμί. Κοίταξαν και κάτω από τα χαλιά. Έψαξαν παντού. Και εγώ τους βοήθησα. Την ώρα που ήμουν μέσα στο τζαμί με φώναξαν έξω. Είπαν πως βρήκαν όπλα στον μιναρέ με την σιδερένια σκάλα. Είπαν πως εκεί κάτω από τα μεγάφωνα, πάνω στο τσιμέντο βρήκαν μια αφημένη εκεί τσάντα που είχε μέσα όπλα. Εγώ βρισκόμουν μέσα στο τζαμί. Με φώναξαν και μου είπαν ¨Κοίτα τι βρήκαμε¨. Ο υπάλληλος της εισαγγελίας μου είπε ¨ιμάμη πλέον αλλάζει η δουλειά¨ και εγώ είπα ¨Φυσικά και αλλάζει, πρέπει να βρείτε ποιος το άφησε αυτό¨. Μετά πήγαν στο σπίτι μου. Έκαναν έρευνα. Πίσω από την πόρτα είχα ένα κυνηγετικό τυφέκιο τύπου φλόμπερ. Τους το έδειξα και τους είπα πως το αγόρασα πριν από 27 χρόνια. Mε ρώτησαν αν υπήρχε άδεια για το φλόμπερ. Τους είπα πως δεν ήξερα πως χρειαζόταν άδεια, ότι το αγόρασα πριν από 27 χρόνια και ότι στα χωριά σχεδόν σε κάθε σπίτι υπάρχουν τέτοια κυνηγετικά όπλα. Μαζί με τα άλλα όπλα πήραν και αυτό. Εντέλει με συνέλαβαν και μεταφέρθηκα στην Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης. Μου πήραν κατάθεση. Πέρασα την νύχτα στο κρατητήριο. Η συμπεριφορά των αστυνομικών στην Διεύθυνση ήταν καλή. Πρωινές ώρες με πήγαν στην εισαγγελία. Και εκεί μου πήραν κατάθεση. Βοηθοί μου ήταν οι συνήγοροι μου Ιχσάν Καγιά και Ραίφ Ουστά. Εν τω μεταξύ είδα πως πολλοί ομογενείς είχαν φτάσει στο δικαστήριο. Τους ευχαριστώ όλους. Εντέλει αφέθηκα ελεύθερος. Η διαδικασία προφανώς συνεχίζεται. Ζητάμε να διαλευκανθεί πλήρως το περιστατικό. Αυτό που ζήσαμε είναι απίστευτο. Κάποιοι δηλαδή έρχονται και κάπου όπου όλοι έχουν πρόσβαση και μάλιστα βλέπουν (δηλαδή στον μιναρέ) και αφήνουν πάνω στο τσιμέντο όπλα. Απίστευτο¨.