29 Ιουν 2016

Συνέχεια στήν διαμάχη Τζήμερου - Φύσσα

«Δεν εξισώνω τον θύτη με το θύμα διότι δεν εξισώνονται. Λέω το εξής που το αντιλαμβάνεται και παιδί του δημοτικού: Φύσσας = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφονημένος. Ρουπακιάς = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφόνος. Βρείτε εσείς τώρα την εξίσωση»  
        Για να έχετε όλη την πληροφορία μαζεμένη: οι δικηγόροι της οικογένειας Φύσσα εξέδωσαν την εξής ανακοίνωση: 
         «Η αυτοταπείνωση και ο εξευτελισμός συντελείται ενίοτε και υπό το μανδύα της ελευθερίας του λόγου. Η έκφραση συγκεκριμένης κρίσης -που εν προκειμένω συνιστά και αξιόποινη πράξη-διαστρεβλώνει χυδαία και δόλια την αλήθεια. 
         Η χρήση του ονόματος του Παύλου Φύσσα και της μητέρας του Μάγδας, γίνεται σε μία προκλητική προσπάθεια να αποκτήσει ο υβριστής τους υπόσταση. Μην έχοντας κανένα άλλο τρόπο να έλθει στην επικαιρότητα, προσπαθεί ανεπιτυχώς να εξισώσει τον θύτη με το θύμα. Εσκεμμένα δε, παραλείπει -σε μία αποτυχημένη προσπάθεια marketing του εαυτού του- να αναφέρει ποίοι εκπαίδευσαν και όπλισαν το χέρι του δολοφόνου.» 
        Να απαντήσω λοιπόν στους δικηγόρους της οικογένειας, γιατί φαίνεται ότι ο λειτουργικός αναλφαβητισμός έχει χτυπήσει κόκκινο: 
       - Το χέρι του δολοφόνου το εκπαίδευσαν και το όπλισαν οι φασισταράδες της Χρυσής Αυγής. Έχω αναφερθεί εκατοντάδες φορές στο εγκληματικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής και θεωρώ ότι ούτε αυτοί αλλά ούτε και το ΚΚΕ θα έπρεπε να συμμετέχουν στις εκλογές, καθώς δεν σέβονται τους κανόνες του κοινοβουλευτισμού και δηλώνουν ευθέως ότι σκοπός τους είναι να τον καταλύσουν και να εγκαταστήσουν μαύρη οι μεν, κόκκινη οι δε, δικτατορία. Άρα το “εσκεμμένα”, δεν παίζει, παλληκάρια, σε λάθος λίμνη ψαρεύετε. 
       - Δεν εξισώνω τον θύτη με το θύμα διότι δεν εξισώνονται. Λέω το εξής που το αντιλαμβάνεται και παιδί του δημοτικού: Φύσσας = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφονημένος. Ρουπακιάς = φασίστας, κήρυκας του μίσους, δολοφόνος. Βρείτε εσείς τώρα την εξίσωση. 
       - Γιατί υβριστής; Διαφήμιση των στίχων του κάνω. Περιέργως, δεν έχω δει κανέναν από όσους εκτιμούσαν την Τέχνη του να τους διαδίδει. Γιατί συντρόφια; Να μείνει τέτοια υψιπετής δημιουργία στο περιθώριο; Κρίμα είναι. Να τους επαναλάβουμε λοιπόν: 
       "Πουτάνας γέννα, καλά κατάλαβες αυτό είναι για σένα. Διάλεξε θέλεις κρεμάλα ή τρεχάλα; Γαμιέται κάθε είδους φασίστας, μαλάκα και πάμε γι' άλλα. Γάμα τους, πάτα τους, γάμα τους, κατούρα τους τα μούτρα και γάμα τους τη φάρα τους." "Άνγκελα θα 'θελα, μία μέρα σε ένα ρετιρέ, να σε γαμήσω, ναι πάνω στα κάγκελα να σε κρατάω απ' τα μαλλιά και ξαφνικά, στην κορύφωση επάνω να σου χώσω μια κλωτσιά. 
       Άγκελα, μάθε το, πως από τα ψηλά εδώ είσαι μια οπτασία χυμένη έτσι στο κράσπεδο, θέλω να κατουρήσω πάνω στον κιμά σου και να παίξω ρέγκε μπάσο με τα άντερα σου, να πάρω τα μυαλά σου και να ζωγραφίσω πάνω στον τοίχο..." Προφανώς έχουν ένα κρυμμένο ειρηνιστικό μήνυμα που αδυνατώ να αντιληφθώ. Θα ήταν χρήσιμο να αναλάμβαναν οι δικηγόροι της οικογένειας να μας το αναλύσουν. Μέχρι τότε διατηρώ το δικαίωμα σε μια δημοκρατία που επέτρεπε στον Φύσσα να τραγουδάει για κατουρημένα μυαλά και άντερα να θεωρώ αυτούς τους στίχους κήρυγμα μίσους και τον δημιουργό τους φασίστα. Το ότι υπήρξε θύμα δολοφονίας από το χέρι ενός άλλου φασίστα, δεν τον καθιστά αυτομάτως αντιφασίστα. Δεν χρειάζονται ανώτερα μαθηματικά για να το αντιληφθείς. Περιττό να προσθέσω ότι είμαι φανατικά εναντίον της βίας και είναι αυτονόητο ότι καταδικάζω κάθε πράξη βίας αλλά και κάθε ιδεολογία που υμνεί τη βία ως μέσο “επίλυσης” διαφορών, πολιτικών, κοινωνικών ή οποιουδήποτε άλλου είδους. 
        Προφανώς δεν εξισώνω την ανθρωποκτονία με τη στιχουργική βία, θεωρώ όμως ότι βρίσκονται στην ίδια πλευρά του ποταμού, εκεί που η ανυπαρξία επιχειρημάτων στοχοποιεί ανθρώπους και όχι ιδέες. 
          Δεν έχω καμιά διάθεση “να έλθω” στην επικαιρότητα. Ποτέ δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου κι ούτε θα είναι. Αν ήθελα να το κάνω, είχα άπειρες ευκαιρίες στη ζωή μου, δεν θα περίμενα τώρα, και με τέτοιο γεγονός. Θέλω όμως να συμβάλω, με τις μικρές δυνάμεις του σχολιαστή στα social media και του περιφερειακού συμβούλου Αττικής στην κατάλυση του μύθου της ηθικής υπεροχής της αριστεράς που παγίωσε τον “καλό” αριστερό φασισμό. Τα μεγαλύτερα εγκλήματα, και στον κόσμο και στη χώρα μας, έχουν διαπραχθεί υπό το πρόσχημα ενός ανώτερου αριστερού ιδανικού. Είσαι αριστερός; Μπορείς να σπάζεις και να καις. Περιουσίες και ανθρώπους. Να εκτελείς εν ψυχρώ αθώους και να κηρύττεις το μίσος εναντίον οποιουδήποτε με τις ιδέες τού οποίου διαφωνείς. Δεν είσαι αριστερός; Ακόμα και η έκφραση διαφορετικής γνώμης σε καθιστά de facto “φασίστα”. 
       Θα θέλατε να δημοσιοποιήσω, αγαπητοί συνήγοροι, τα εκατοντάδες υβριστικά μηνύματα με ευθείες απειλές κατά της ζωής μου, που έχω δεχθεί από χθες το βράδυ; Θα αναλαμβάνατε την δίωξη των υβριστών και απειλούντων ή τυγχάνουν ασυλίας επειδή δηλώνουν “φίλοι του Παύλου;” Διότι ο αριστερός φασισμός έχει πάντα στο «πακέτο» και μια εκστρατεία κατατρομοκράτησης είτε εκ μέρους των απρόσωπων τραμπούκων του διαδικτύου, είτε εκ μέρους του πολιτικού, δημοσιογραφικού και νομικού του βραχίονα. Σ’ αυτήν εντάσσεται προφανώς και η σαφής δικηγορίστικη απειλή της ανακοίνωσης: “…που εν προκειμένω συνιστά και αξιόποινη πράξη.” Ήγουν, μαζέψου Τζήμερε γιατί θα σε τραβάμε στα δικαστήρια. Αλλού αυτά, παλληκαράκια, σε μένα δεν πιάνουν. 
          Όσο για τη μάνα δεν έχω κανένα πρόβλημα να της ζητήσω συγγνώμη αν την αδίκησα. Θα τη ρωτούσα όμως: όταν άκουγε τους στίχους του γιου της τι του έλεγε; Τι είναι αυτά που τραγουδάς, αγόρι μου; Δεν λύνεται τίποτε με τη βία; Δεν σου φταίει καμιά Ανγκέλα που οι Έλληνες ψήφιζαν φαύλες κυβερνήσεις που τους καταχρέωναν πουλώντας διορισμούς και αγοράζοντας ψήφους; Αυτά του έλεγε; Ή καμάρωνε για τον επαναστατικό του οίστρο; Την "κουλτούρα" του μίσους κάποιοι την ανάθρεψαν, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Αν τον συμβούλευε να σταματήσει την τέχνη του μίσους, χίλια συγγνώμη, έκανα λάθος στην εκτίμησή μου, κι έχει όλη τη συμπάθειά μου για την τραγωδία που ζει. Αν ήταν fan των φασιστικών του εμπνεύσεων, έχει πάλι όλη τη συμπάθειά μου για την τραγωδία που ζει, αλλά, λυπάμαι, συνέβαλε κι εκείνη στο να περπατήσει ο γιος της στους δρόμους του μίσους. Κι αυτή η στρούγκα, αυτό το γάλα έχει, λένε στο χωριό μου. 
          Αν λοιπόν η τοποθέτησή μου διαστρεβλώνει χυδαία και δόλια την αλήθεια, να η ευκαιρία, αγαπητοί συνήγοροι, να το αποδείξετε με επιχειρήματα και όχι με απειλές. Γιατί από τέτοιες ξέρω κι εγώ, αλλά δεν τις χρησιμοποιώ. Ας πούμε το ότι με αποκαλείτε χυδαίο και δόλιο συνιστά επίσης αξιόποινη πράξη και φαντάζομαι ότι έχετε σκεφθεί επιχειρήματα να το υποστηρίξετε στο δικαστήριο. Επειδή όμως έχω πιο σοβαρά πράγματα να κάνω στη ζωή μου, υποθέτω κι εσείς, σας δίνω κάθε ευκαιρία να παραθέσετε τη συλλογιστική σας, ακόμα και εδώ στους προσωπικούς μου λογαριασμούς στα social media. Ίσως μάθουν έτσι μερικοί τι σημαίνει αντιπαράθεση ιδεών και όχι απειλών και ύβρεων. Θα είναι καλύτερα για όλους μας – και για τη δημοκρατία επίσης. ‪
       Θάνος Τζήμερος‬