Στην παραφιλολογία
που έχει αναπτυχθεί τους τελευταίους μήνες περί ενότητας και συνεργασίας
των δυνάμεων του "πατριωτικού χώρου" η υπεύθυνη απάντηση της Παράταξης "ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ"
έχει δοθεί ήδη από το Φθινόπωρο του 2017 με την σύνταξη ενός "Συμφώνου
Συνεργασίας" που επεξεργάστηκε, ξεκινώντας από τότε τον κύκλο επαφών και
διερευνήσεων προς επίτευξη του στόχου. Ακολουθεί η δημοσιοποίηση του
κειμένου:
ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΜΕΡΟΣ Α - ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. Εμείς, οι επικεφαλής των παρακάτω πολιτικών κομμάτων, δια του παρόντος συμφώνου, δηλώνουμε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε στη δημιουργία μιας πατριωτικής συμμαχίας, η οποία θα συμμετάσχει ως συνασπισμός κομμάτων στις επερχόμενες εκλογές, όποτε αυτές πραγματοποιηθούν, με στόχο την κυριαρχία των εθνικών και πατριωτικών ιδεών στην πολιτική ζωή και στην κοινωνία. 2. Το όνομα της συμμαχίας θα αποφασισθεί σε επόμενο χρόνο. 3. Εχέγγυο της συνεργασίας αποτελεί η συμφωνία σε όλα τα μέρη του παρόντος συμφώνου.
ΜΕΡΟΣ Β - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Ελληνίδες, Έλληνες
Η Ελλάδα και ο Ελληνισμός ολόκληρος βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση, με αποτέλεσμα να απειλείται και αυτή ακόμη η επιβίωσή μας. Η επιχειρούμενη νέα παγκόσμια τάξη, με την υποστήριξη μεγάλου μέρους της εγχώριας πολιτικής ελίτ, απειλεί να διαλύσει την εθνική μας ταυτότητα και να αντικαταστήσει τους Έλληνες στην Ελλάδα με αλλοεθνείς και αλλόθρησκους. Η πολιτική των δεκαετιών της μεταπολίτευσης, που στηρίχθηκε αφενός μεν στον κατευνασμό και την παραίτηση νομίμων διεκδικήσεων στο εξωτερικό, αφετέρου δε στην απάτη και την παραβίαση του Συντάγματος και της λειτουργίας των θεσμών στο εσωτερικό της χώρας, απέτυχε παταγωδώς, μετατρέποντας την δημοκρατία σε ολιγαρχία και αναρχία. Το δε ιδεολογικό πλαίσιο των κομμάτων έχει εκφυλισθεί και παρακμάσει απόλυτα μετατρεπόμενο σε ένα κρατικοδίαιτο και παρασιτικό ιδεοληπτικό μόρφωμα. Η χώρα βρίσκεται υπό οικονομική κατοχή, δέσμια των μνημονίων, υπό την καθημερινή πίεση του τουρκικού αναθεωρητισμού, και υποδοχέας της σύγχρονης μεταναστευτικής πλημμυρίδας. Είναι πλέον πασιφανές ότι η απουσία ''εθνικής'' στρατηγικής στα μεγάλα εθνικά θέματα και η εφαρμογή ιδίας πολιτικής από κάθε κυβέρνηση, χωρίς ανταλλάγματα, ουδέν το θετικό απέφερε προς όφελος του ελληνικού λαού. Στη σημερινή συγκυρία των διεθνών και περιφερειακών ανακατατάξεων, με δεδομένη την μοναδικότητα της γεωπολιτικής αξίας της Ελλάδος και της Κύπρου και διαπιστωμένη την τεράστια αξία των ενεργειακών κοιτασμάτων των δύο χωρών, είναι ιστορική επιταγή η χάραξη πάγιας εθνικής στρατηγικής για όλα τα εθνικά θέματα, συμπεριλαμβανομένου του ενιαίου αμυντικού δόγματος Ελλάδας-Κύπρου, με μοναδικό γνώμονα το μέγιστο δυνατό συμφέρον του έθνους. Οι υπάρχοντες κομματικοί σχηματισμοί εντός βουλής, δεσμώτες των ξένων και ντόπιων πατρώνων τους, καθώς και των ιδεοληψιών τους, αδυνατούν να εκπληρώσουν τις προσδοκίες του ελληνικού λαού για ασφάλεια και ευημερία. Η Ελλάδα σύντομα οδεύει σε νέες εκλογές που μαζί με τις ευρωεκλογές του Μαΐου 2019 και τις αυτοδιοικητικές, θα συνθέσουν τον πολιτικό προσανατολισμό της. Σε αυτές τις αναμετρήσεις απαιτείται η συγκρότηση ενός εθνικού πατριωτικού πόλου, με πολιτικές δυνάμεις που να διακρίνονται από το ήθος, την εντιμότητα και τον αγνό και ανιδιοτελή πατριωτισμό τους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, διακηρύττουμε την απόφασή μας να συνταχθούμε σε ένα παλλαϊκό-πανεθνικό κίνημα, για τη συγκρότηση ενός πατριωτικού εκλογικού συνασπισμού, ο οποίος φιλοδοξούμε να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στα δρώμενα της χώρας για να ανακτήσουμε την πατρίδα μας και την ελευθερία της.
ΜΕΡΟΣ Γ – ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ 1. Εθνική Κυριαρχία α. Άμεση οργάνωση της εξωτερικής άμυνας της χώρας, με ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων και της εσωτερικής τάξης και ασφάλειας, με ενίσχυση των Σωμάτων Ασφαλείας. β. Ανάκτηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων που απωλέσθηκαν με την υπογραφή των μνημονίων. γ. Πολιτική και οικονομική αυτάρκεια, εκμεταλλευόμενοι το σύνολο των εθνικών μας δυνατοτήτων. δ. Επιθετική εξωτερική πολιτική με γνώμονα μόνο το μέγιστο δυνατό εθνικό συμφέρον και εγκατάλειψη του ανυπάρκτου και ανιστόρητου δόγματος ''δεν διεκδικούμε τίποτε''. ε. Ανακήρυξη της ελληνικής ΑΟΖ και άμεση εκμετάλλευση των υπαρχόντων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων. στ. Καμία εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας, καθ' οιονδήποτε τρόπο. ζ. Αποχώρηση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη διαπραγματεύσεων για την επίλυση του Κυπριακού ζητήματος.
2. Εθνική Παιδεία και Ορθοδοξία Επαναφορά της Παιδείας στα ελληνορθόδοξα πρότυπα, όπως το Σύνταγμα ορίζει.
3. Δημογραφικό Ζήτημα α. Ανάδειξη του δημογραφικού ως πρωτεύοντος ζητήματος για την επιβίωση του έθνους, σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 21 του Συντάγματος. β. Χάραξη στρατηγικής με σκοπό την παροχή κινήτρων στους Έλληνες, ώστε να ανεβεί ο δημογραφικός δείκτης σε ικανοποιητικό επίπεδο.
4. Οικονομική Ανασυγκρότηση α. Συμφωνία με τους εταίρους της ΕΕ για ένα ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση, που θα περιλαμβάνει διακοπή της εξυπηρέτησης του χρέους, με πρόταγμα την εθνική μας σωτηρία. β. Εφαρμογή ενός ρεαλιστικού εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της χώρας, με έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη και βάση την πρωτογενή παραγωγή, την μεταποίηση, την εγχώρια κατανάλωση, τις νέες τεχνολογίες, τον τουρισμό και την ναυτιλία. γ. Χρηματοδότηση της οικονομίας με κάθε πρόσφορο τρόπο, για αναζωογόνηση της αγοράς, των επιχειρήσεων και των εξαγωγών. δ. Μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων για εξορθολογισμό της ανταγωνιστικότητάς τους, επιστροφή αυτών που έφυγαν στο εξωτερικό, μείωση της ανεργίας και ανακούφιση των νοικοκυριών.
5. Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρώ Η ευημερία του ελληνικού λαού και οι διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, ως θεμέλιο της ελληνικής κοινωνίας, αποτελούν τον μοναδικό γνώμονα επιλογής του γεωπολιτικού και οικονομικού προσανατολισμού της χώρας. Εφόσον οι πολιτικές της ΕΕ δεν τα εξασφαλίζουν, τίθεται υπό αναθεώρηση η πολιτική εμμονή παραμονής με κάθε κόστος στην ΕΕ και στο Ευρώ, ως έχουν.
6. Μεταναστευτικό Ζήτημα α. Άμεσο κλείσιμο των συνόρων (χερσαίων και θαλασσίων) για αποφυγή εισόδου λαθρομεταναστών στη χώρα και καταγγελία της απαράδεκτης συνθήκης ''Δουβλίνο ΙΙ''. β. Άμεση επαναπροώθηση των παρανόμων μεταναστών στις χώρες τους. γ. Ρητή απαγόρευση απόδοσης άδειας παραμονής σε όσους εισέρχονται παράνομα στη χώρα. δ. Έμπρακτη εφαρμογή, από τους παραμένοντες νόμιμους μετανάστες και πρόσφυγες, του σεβασμού της εθνικής, ιστορικής και θρησκευτικής ιδιοπροσωπίας των Ελλήνων. Όποιοι δεν την σέβονται απελαύνονται. ε. Νέος νόμος περί ιθαγένειας που θα την ξεχωρίζει απόλυτα από την υπηκοότητα, έτσι ώστε Έλληνες να θεωρούνται μόνον όσοι έχουν ελληνική καταγωγή, και αφαίρεση όλων των παραλόγως παραχωρηθέντων ιθαγενειών.
7. Καταλογισμός Ευθυνών Αναζήτηση πολιτικών και ποινικών ευθυνών από τα πρόσωπα, πολιτικά και μη, που εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία μεταπολιτευτικά ή συμμετείχαν στη δημοσιονομική λεηλασία της χώρας (και δια των μνημονίων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Συντάγματος.
8. Νέα Ελληνική Πολιτεία α. Το ισχύον πολιτικό σύστημα, με το υπάρχον Σύνταγμα, έχει χρεωκοπήσει οριστικά. β Απαιτείται εξυγίανση της Δημοκρατίας με συνταγματική επανίδρυση μέσω Συντακτικής Βουλής (που θα προκύψει από δημοψήφισμα), η οποία θα δομήσει ένα νέο ελληνοκεντρικό Σύνταγμα.
ΜΕΡΟΣ Δ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ 1. Ως ανώτατο όργανο της συμμαχίας καθορίζεται το Συμβούλιο των Προέδρων των κομμάτων, το οποίο συνεδριάζει ζωντανά ή με τηλεδιάσκεψη ή με συνδυασμό αυτών κάθε μήνα ή όποτε έκτακτα απαιτηθεί. Ο προεδρεύων του Συμβουλίου, θα επιλεγεί από τους Προέδρους των συνεργαζομένων κομμάτων σε επόμενη σύσκεψη. Οι αποφάσεις του οργάνου αυτού θα λαμβάνονται ομόφωνα. 2. Το αμέσως επόμενο συντονιστικό όργανο είναι το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων, που αποτελείται από 2-3 άτομα εντεταλμένα των προέδρων, τα οποία μπορούν να παίρνουν αποφάσεις, και το οποίο συνεδριάζει ζωντανά ή με τηλεδιάσκεψη ή με συνδυασμό αυτών κάθε 15 ημέρες ή όποτε έκτακτα απαιτηθεί. Στο όργανο αυτό δύνανται να συμμετέχουν και οι αντιπρόσωποι του κοινού εκλογικού αγώνα. 3. Γενικό χρονοδιάγραμμα ενεργειών-γεγονότων: α. Σύγκληση των επικεφαλής των κομμάτων μέχρι τέλος Μαΐου. Υπογραφή του Συμφώνου Συνεργασίας. β. Επόμενη σύσκεψη των επικεφαλής των κομμάτων για επιλογή ονόματος, εμβλήματος και προεδρεύοντος του Συνασπισμού, μέχρι 20 Ιουνίου 2018. Ακολουθεί κοινό δελτίο τύπου. γ. Επιλογή υποψηφίων βουλευτών πανελλαδικά μέχρι τέλος Ιουλίου 2018. δ. Πανελλήνια Ενωτική Συνδιάσκεψη, το 2ο δεκαπενθήμερο Σεπτεμβρίου 2018. Ακολουθεί κοινή συνέντευξη τύπου. ε. Έναρξη προεκλογικής προετοιμασίας, κεντρικά από τα συλλογικά όργανα και περιφερειακά από τους υποψηφίους βουλευτές στις 1 Οκτωβρίου 2018. στ. Έναρξη εκλογικών διαδικασιών, μόλις γίνει γνωστή η ημερομηνία των εθνικών εκλογών.
ΜΕΡΟΣ Ε - ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Κάθε πολιτικό κόμμα θα συνεχίσει την αυτόνομη πορεία του, με την υπάρχουσα οργάνωση (κεντρική και περιφερειακή) και τα θεσμικά του κείμενα (διακήρυξη, καταστατικό, πολιτικές θέσεις, πρόγραμμα). 2. Η προεκλογική συνεργασία συνίσταται σε συμπεφωνημένες δράσεις, όπως ημερίδες, συγκεντρώσεις, ομιλίες, κοινά δελτία τύπου και ανακοινώσεις, τα οποία θα ρυθμίζονται από το συμβούλιο των αντιπροσώπων. 3. Λοιπές λεπτομέρειες προεκλογικής συνεργασίας δύνανται να ρυθμίζονται από τα αρμόδια όργανα, αναλόγως πολιτικών αναγκών.
ΜΕΡΟΣ ΣΤ - ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Η συμμετοχή ενός εκάστου κόμματος στον συνασπισμό είναι δυνατή εφόσον διαθέτει κατ' ελάχιστον 30 υποψηφίους πανελλαδικά. 2. Όσα κόμματα δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό υποψηφίων για συμμετοχή στον συνασπισμό, οι υποψήφιοί τους δύνανται να συμμετάσχουν ως φυσικά πρόσωπα προσχωρώντας σε άλλο κόμμα είτε ως συνεργαζόμενοι με κάποιο κόμμα. 3. Φυσικά πρόσωπα που ανήκουν σε πολιτικές κινήσεις, που δεν έχουν κομματική υπόσταση, δύνανται να συμμετάσχουν είτε προσχωρώντας σε κάποιο κόμμα είτε ως συνεργαζόμενοι με κάποιο κόμμα. 4. Ο κάθε υποψήφιος καταβάλλει στο κοινό ταμείο του συνασπισμού το ποσό των 500 ευρώ, με το οποίο θα καλυφθεί το παράβολο, η πανελλαδική ενωτική συνδιάσκεψη, τα ψηφοδέλτια, καθώς και έξοδα διαφημιστικών φυλλαδίων. 5. Η σειρά κάθε κόμματος στο συνασπισμό (ψηφοδέλτια, φυλλάδια καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση) θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των υποψηφίων που θα συγκεντρώσει. 6. Το ψηφοδέλτιο επικρατείας θα συγκροτηθεί βάσει του ποσοστού υποψηφίων στον συνασπισμό, με συνεννόηση των επικεφαλής των κομμάτων. 7. Η ανθρωπογεωγραφία και ο τρόπος αξιολόγησης των υποψηφίων θα αποφασισθεί από τους επικεφαλής όλων των συνεργαζομένων κομμάτων.
ΜΕΡΟΣ Ζ - ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Σε περίπτωση εισόδου στη Βουλή ή κατάληψης ποσοστού που εξασφαλίζει κρατική επιχορήγηση, η διανομή του διατιθέμενου χρηματικού ποσού θα γίνει με βάση το συνολικό αριθμό ψήφων που έλαβε κάθε κόμμα και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη σχετική νομοθεσία. 2. Η λειτουργία της κοινοβουλευτικής ομάδας που θα προκύψει, θα γίνει με βάση ιδιαίτερο κανονισμό, που θα εκπονηθεί και θα συμφωνηθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.
ΜΕΡΟΣ Η- ΕΠΙΛΟΓΟΣ 1. Το παρόν σύμφωνο συνεργασίας αποτελεί την βάση συγκρότησης της Συμμαχίας των εθνικών δυνάμεων και δεσμεύει εθνικά, ηθικά και πολιτικά τα κόμματα και τους επικεφαλής αυτών που το υπογράφουν. 2. Όλες οι λοιπές λεπτομέρειες και διαδικασίες (ονομασία του συνασπισμού, λεπτομερές χρονοδιάγραμμα, λοιπές ομάδες συνδέσμων πανελλαδικά κλπ), θα αποφασισθούν από αυτούς που θα συγκροτήσουν την Συμμαχία. Αθήνα ……………………………..
Τα συνεργαζόμενα πολιτικά κόμματα Πολιτικό Κόμμα Ονομ/μο Επικεφαλής Υπογραφή
ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΜΕΡΟΣ Α - ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1. Εμείς, οι επικεφαλής των παρακάτω πολιτικών κομμάτων, δια του παρόντος συμφώνου, δηλώνουμε αποφασισμένοι να προχωρήσουμε στη δημιουργία μιας πατριωτικής συμμαχίας, η οποία θα συμμετάσχει ως συνασπισμός κομμάτων στις επερχόμενες εκλογές, όποτε αυτές πραγματοποιηθούν, με στόχο την κυριαρχία των εθνικών και πατριωτικών ιδεών στην πολιτική ζωή και στην κοινωνία. 2. Το όνομα της συμμαχίας θα αποφασισθεί σε επόμενο χρόνο. 3. Εχέγγυο της συνεργασίας αποτελεί η συμφωνία σε όλα τα μέρη του παρόντος συμφώνου.
ΜΕΡΟΣ Β - ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ Ελληνίδες, Έλληνες
Η Ελλάδα και ο Ελληνισμός ολόκληρος βρίσκεται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση, με αποτέλεσμα να απειλείται και αυτή ακόμη η επιβίωσή μας. Η επιχειρούμενη νέα παγκόσμια τάξη, με την υποστήριξη μεγάλου μέρους της εγχώριας πολιτικής ελίτ, απειλεί να διαλύσει την εθνική μας ταυτότητα και να αντικαταστήσει τους Έλληνες στην Ελλάδα με αλλοεθνείς και αλλόθρησκους. Η πολιτική των δεκαετιών της μεταπολίτευσης, που στηρίχθηκε αφενός μεν στον κατευνασμό και την παραίτηση νομίμων διεκδικήσεων στο εξωτερικό, αφετέρου δε στην απάτη και την παραβίαση του Συντάγματος και της λειτουργίας των θεσμών στο εσωτερικό της χώρας, απέτυχε παταγωδώς, μετατρέποντας την δημοκρατία σε ολιγαρχία και αναρχία. Το δε ιδεολογικό πλαίσιο των κομμάτων έχει εκφυλισθεί και παρακμάσει απόλυτα μετατρεπόμενο σε ένα κρατικοδίαιτο και παρασιτικό ιδεοληπτικό μόρφωμα. Η χώρα βρίσκεται υπό οικονομική κατοχή, δέσμια των μνημονίων, υπό την καθημερινή πίεση του τουρκικού αναθεωρητισμού, και υποδοχέας της σύγχρονης μεταναστευτικής πλημμυρίδας. Είναι πλέον πασιφανές ότι η απουσία ''εθνικής'' στρατηγικής στα μεγάλα εθνικά θέματα και η εφαρμογή ιδίας πολιτικής από κάθε κυβέρνηση, χωρίς ανταλλάγματα, ουδέν το θετικό απέφερε προς όφελος του ελληνικού λαού. Στη σημερινή συγκυρία των διεθνών και περιφερειακών ανακατατάξεων, με δεδομένη την μοναδικότητα της γεωπολιτικής αξίας της Ελλάδος και της Κύπρου και διαπιστωμένη την τεράστια αξία των ενεργειακών κοιτασμάτων των δύο χωρών, είναι ιστορική επιταγή η χάραξη πάγιας εθνικής στρατηγικής για όλα τα εθνικά θέματα, συμπεριλαμβανομένου του ενιαίου αμυντικού δόγματος Ελλάδας-Κύπρου, με μοναδικό γνώμονα το μέγιστο δυνατό συμφέρον του έθνους. Οι υπάρχοντες κομματικοί σχηματισμοί εντός βουλής, δεσμώτες των ξένων και ντόπιων πατρώνων τους, καθώς και των ιδεοληψιών τους, αδυνατούν να εκπληρώσουν τις προσδοκίες του ελληνικού λαού για ασφάλεια και ευημερία. Η Ελλάδα σύντομα οδεύει σε νέες εκλογές που μαζί με τις ευρωεκλογές του Μαΐου 2019 και τις αυτοδιοικητικές, θα συνθέσουν τον πολιτικό προσανατολισμό της. Σε αυτές τις αναμετρήσεις απαιτείται η συγκρότηση ενός εθνικού πατριωτικού πόλου, με πολιτικές δυνάμεις που να διακρίνονται από το ήθος, την εντιμότητα και τον αγνό και ανιδιοτελή πατριωτισμό τους. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, διακηρύττουμε την απόφασή μας να συνταχθούμε σε ένα παλλαϊκό-πανεθνικό κίνημα, για τη συγκρότηση ενός πατριωτικού εκλογικού συνασπισμού, ο οποίος φιλοδοξούμε να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στα δρώμενα της χώρας για να ανακτήσουμε την πατρίδα μας και την ελευθερία της.
ΜΕΡΟΣ Γ – ΠΡΟΤΑΓΜΑΤΑ 1. Εθνική Κυριαρχία α. Άμεση οργάνωση της εξωτερικής άμυνας της χώρας, με ενίσχυση των Ενόπλων Δυνάμεων και της εσωτερικής τάξης και ασφάλειας, με ενίσχυση των Σωμάτων Ασφαλείας. β. Ανάκτηση των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων που απωλέσθηκαν με την υπογραφή των μνημονίων. γ. Πολιτική και οικονομική αυτάρκεια, εκμεταλλευόμενοι το σύνολο των εθνικών μας δυνατοτήτων. δ. Επιθετική εξωτερική πολιτική με γνώμονα μόνο το μέγιστο δυνατό εθνικό συμφέρον και εγκατάλειψη του ανυπάρκτου και ανιστόρητου δόγματος ''δεν διεκδικούμε τίποτε''. ε. Ανακήρυξη της ελληνικής ΑΟΖ και άμεση εκμετάλλευση των υπαρχόντων κοιτασμάτων υδρογονανθράκων. στ. Καμία εκχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας, καθ' οιονδήποτε τρόπο. ζ. Αποχώρηση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων, ως απαραίτητη προϋπόθεση για την έναρξη διαπραγματεύσεων για την επίλυση του Κυπριακού ζητήματος.
2. Εθνική Παιδεία και Ορθοδοξία Επαναφορά της Παιδείας στα ελληνορθόδοξα πρότυπα, όπως το Σύνταγμα ορίζει.
3. Δημογραφικό Ζήτημα α. Ανάδειξη του δημογραφικού ως πρωτεύοντος ζητήματος για την επιβίωση του έθνους, σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 21 του Συντάγματος. β. Χάραξη στρατηγικής με σκοπό την παροχή κινήτρων στους Έλληνες, ώστε να ανεβεί ο δημογραφικός δείκτης σε ικανοποιητικό επίπεδο.
4. Οικονομική Ανασυγκρότηση α. Συμφωνία με τους εταίρους της ΕΕ για ένα ρεαλιστικό σχέδιο εξόδου από την κρίση, που θα περιλαμβάνει διακοπή της εξυπηρέτησης του χρέους, με πρόταγμα την εθνική μας σωτηρία. β. Εφαρμογή ενός ρεαλιστικού εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της χώρας, με έμφαση στην περιφερειακή ανάπτυξη και βάση την πρωτογενή παραγωγή, την μεταποίηση, την εγχώρια κατανάλωση, τις νέες τεχνολογίες, τον τουρισμό και την ναυτιλία. γ. Χρηματοδότηση της οικονομίας με κάθε πρόσφορο τρόπο, για αναζωογόνηση της αγοράς, των επιχειρήσεων και των εξαγωγών. δ. Μείωση της φορολογίας των επιχειρήσεων για εξορθολογισμό της ανταγωνιστικότητάς τους, επιστροφή αυτών που έφυγαν στο εξωτερικό, μείωση της ανεργίας και ανακούφιση των νοικοκυριών.
5. Ευρωπαϊκή Ένωση - Ευρώ Η ευημερία του ελληνικού λαού και οι διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας, ως θεμέλιο της ελληνικής κοινωνίας, αποτελούν τον μοναδικό γνώμονα επιλογής του γεωπολιτικού και οικονομικού προσανατολισμού της χώρας. Εφόσον οι πολιτικές της ΕΕ δεν τα εξασφαλίζουν, τίθεται υπό αναθεώρηση η πολιτική εμμονή παραμονής με κάθε κόστος στην ΕΕ και στο Ευρώ, ως έχουν.
6. Μεταναστευτικό Ζήτημα α. Άμεσο κλείσιμο των συνόρων (χερσαίων και θαλασσίων) για αποφυγή εισόδου λαθρομεταναστών στη χώρα και καταγγελία της απαράδεκτης συνθήκης ''Δουβλίνο ΙΙ''. β. Άμεση επαναπροώθηση των παρανόμων μεταναστών στις χώρες τους. γ. Ρητή απαγόρευση απόδοσης άδειας παραμονής σε όσους εισέρχονται παράνομα στη χώρα. δ. Έμπρακτη εφαρμογή, από τους παραμένοντες νόμιμους μετανάστες και πρόσφυγες, του σεβασμού της εθνικής, ιστορικής και θρησκευτικής ιδιοπροσωπίας των Ελλήνων. Όποιοι δεν την σέβονται απελαύνονται. ε. Νέος νόμος περί ιθαγένειας που θα την ξεχωρίζει απόλυτα από την υπηκοότητα, έτσι ώστε Έλληνες να θεωρούνται μόνον όσοι έχουν ελληνική καταγωγή, και αφαίρεση όλων των παραλόγως παραχωρηθέντων ιθαγενειών.
7. Καταλογισμός Ευθυνών Αναζήτηση πολιτικών και ποινικών ευθυνών από τα πρόσωπα, πολιτικά και μη, που εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία μεταπολιτευτικά ή συμμετείχαν στη δημοσιονομική λεηλασία της χώρας (και δια των μνημονίων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Συντάγματος.
8. Νέα Ελληνική Πολιτεία α. Το ισχύον πολιτικό σύστημα, με το υπάρχον Σύνταγμα, έχει χρεωκοπήσει οριστικά. β Απαιτείται εξυγίανση της Δημοκρατίας με συνταγματική επανίδρυση μέσω Συντακτικής Βουλής (που θα προκύψει από δημοψήφισμα), η οποία θα δομήσει ένα νέο ελληνοκεντρικό Σύνταγμα.
ΜΕΡΟΣ Δ - ΟΡΓΑΝΩΣΗ 1. Ως ανώτατο όργανο της συμμαχίας καθορίζεται το Συμβούλιο των Προέδρων των κομμάτων, το οποίο συνεδριάζει ζωντανά ή με τηλεδιάσκεψη ή με συνδυασμό αυτών κάθε μήνα ή όποτε έκτακτα απαιτηθεί. Ο προεδρεύων του Συμβουλίου, θα επιλεγεί από τους Προέδρους των συνεργαζομένων κομμάτων σε επόμενη σύσκεψη. Οι αποφάσεις του οργάνου αυτού θα λαμβάνονται ομόφωνα. 2. Το αμέσως επόμενο συντονιστικό όργανο είναι το Συμβούλιο των Αντιπροσώπων, που αποτελείται από 2-3 άτομα εντεταλμένα των προέδρων, τα οποία μπορούν να παίρνουν αποφάσεις, και το οποίο συνεδριάζει ζωντανά ή με τηλεδιάσκεψη ή με συνδυασμό αυτών κάθε 15 ημέρες ή όποτε έκτακτα απαιτηθεί. Στο όργανο αυτό δύνανται να συμμετέχουν και οι αντιπρόσωποι του κοινού εκλογικού αγώνα. 3. Γενικό χρονοδιάγραμμα ενεργειών-γεγονότων: α. Σύγκληση των επικεφαλής των κομμάτων μέχρι τέλος Μαΐου. Υπογραφή του Συμφώνου Συνεργασίας. β. Επόμενη σύσκεψη των επικεφαλής των κομμάτων για επιλογή ονόματος, εμβλήματος και προεδρεύοντος του Συνασπισμού, μέχρι 20 Ιουνίου 2018. Ακολουθεί κοινό δελτίο τύπου. γ. Επιλογή υποψηφίων βουλευτών πανελλαδικά μέχρι τέλος Ιουλίου 2018. δ. Πανελλήνια Ενωτική Συνδιάσκεψη, το 2ο δεκαπενθήμερο Σεπτεμβρίου 2018. Ακολουθεί κοινή συνέντευξη τύπου. ε. Έναρξη προεκλογικής προετοιμασίας, κεντρικά από τα συλλογικά όργανα και περιφερειακά από τους υποψηφίους βουλευτές στις 1 Οκτωβρίου 2018. στ. Έναρξη εκλογικών διαδικασιών, μόλις γίνει γνωστή η ημερομηνία των εθνικών εκλογών.
ΜΕΡΟΣ Ε - ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Κάθε πολιτικό κόμμα θα συνεχίσει την αυτόνομη πορεία του, με την υπάρχουσα οργάνωση (κεντρική και περιφερειακή) και τα θεσμικά του κείμενα (διακήρυξη, καταστατικό, πολιτικές θέσεις, πρόγραμμα). 2. Η προεκλογική συνεργασία συνίσταται σε συμπεφωνημένες δράσεις, όπως ημερίδες, συγκεντρώσεις, ομιλίες, κοινά δελτία τύπου και ανακοινώσεις, τα οποία θα ρυθμίζονται από το συμβούλιο των αντιπροσώπων. 3. Λοιπές λεπτομέρειες προεκλογικής συνεργασίας δύνανται να ρυθμίζονται από τα αρμόδια όργανα, αναλόγως πολιτικών αναγκών.
ΜΕΡΟΣ ΣΤ - ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Η συμμετοχή ενός εκάστου κόμματος στον συνασπισμό είναι δυνατή εφόσον διαθέτει κατ' ελάχιστον 30 υποψηφίους πανελλαδικά. 2. Όσα κόμματα δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό υποψηφίων για συμμετοχή στον συνασπισμό, οι υποψήφιοί τους δύνανται να συμμετάσχουν ως φυσικά πρόσωπα προσχωρώντας σε άλλο κόμμα είτε ως συνεργαζόμενοι με κάποιο κόμμα. 3. Φυσικά πρόσωπα που ανήκουν σε πολιτικές κινήσεις, που δεν έχουν κομματική υπόσταση, δύνανται να συμμετάσχουν είτε προσχωρώντας σε κάποιο κόμμα είτε ως συνεργαζόμενοι με κάποιο κόμμα. 4. Ο κάθε υποψήφιος καταβάλλει στο κοινό ταμείο του συνασπισμού το ποσό των 500 ευρώ, με το οποίο θα καλυφθεί το παράβολο, η πανελλαδική ενωτική συνδιάσκεψη, τα ψηφοδέλτια, καθώς και έξοδα διαφημιστικών φυλλαδίων. 5. Η σειρά κάθε κόμματος στο συνασπισμό (ψηφοδέλτια, φυλλάδια καθώς και σε κάθε άλλη περίπτωση) θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των υποψηφίων που θα συγκεντρώσει. 6. Το ψηφοδέλτιο επικρατείας θα συγκροτηθεί βάσει του ποσοστού υποψηφίων στον συνασπισμό, με συνεννόηση των επικεφαλής των κομμάτων. 7. Η ανθρωπογεωγραφία και ο τρόπος αξιολόγησης των υποψηφίων θα αποφασισθεί από τους επικεφαλής όλων των συνεργαζομένων κομμάτων.
ΜΕΡΟΣ Ζ - ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ 1. Σε περίπτωση εισόδου στη Βουλή ή κατάληψης ποσοστού που εξασφαλίζει κρατική επιχορήγηση, η διανομή του διατιθέμενου χρηματικού ποσού θα γίνει με βάση το συνολικό αριθμό ψήφων που έλαβε κάθε κόμμα και σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στη σχετική νομοθεσία. 2. Η λειτουργία της κοινοβουλευτικής ομάδας που θα προκύψει, θα γίνει με βάση ιδιαίτερο κανονισμό, που θα εκπονηθεί και θα συμφωνηθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.
ΜΕΡΟΣ Η- ΕΠΙΛΟΓΟΣ 1. Το παρόν σύμφωνο συνεργασίας αποτελεί την βάση συγκρότησης της Συμμαχίας των εθνικών δυνάμεων και δεσμεύει εθνικά, ηθικά και πολιτικά τα κόμματα και τους επικεφαλής αυτών που το υπογράφουν. 2. Όλες οι λοιπές λεπτομέρειες και διαδικασίες (ονομασία του συνασπισμού, λεπτομερές χρονοδιάγραμμα, λοιπές ομάδες συνδέσμων πανελλαδικά κλπ), θα αποφασισθούν από αυτούς που θα συγκροτήσουν την Συμμαχία. Αθήνα ……………………………..
Τα συνεργαζόμενα πολιτικά κόμματα Πολιτικό Κόμμα Ονομ/μο Επικεφαλής Υπογραφή
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου