Θεωρεῖ τά
τζαμιὰ τῆς Θράκης τουρκικὴ ἐπικράτεια λόγῳ κορωνοϊοῦ. Ἀναφέρεται στὴν Διεύθυνση
Θρησκευτικῶν Ὑποθέσεων Ἐρντογάν.
Ἀφαίρεσις
ἰθαγενείας καὶ ἀπέλασις ἡ ἀπάντησις
ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ Ἰμπραήμ
Σερήφ καί παριστάνει τόν μουφτῆ στήν Θράκη.
Τὸν παριστάνει. Δὲν εἶναι. Εἶναι ἕνα ἐνεργούμενο τῆς Ἀγκύρας και λειτουργεῖ ὑπονομευτικὰ ἀνάμεσα στήν μειονότητα. Καί ἐμεῖς τόν άνεχόμεθα. Καί ὅσο τόν ἀνεχόμεθα ἀποθρασύνεται. Παρ’ ὅλον ὅτι ἡ ἀπήχησίς του στούς μουσουλμάνους εἶναι ἐλάχιστη. Οἱ Ἕλληνες μουσουλμᾶνοι ὅπως καί ὅλοι οἱ Ἕλληνες πειθαρχοῦν στήν Πολιτεία Καί ὅταν ἡ Πολιτεία λέγει πῶς οί χῶροι λατρείας πρέπει νά ἀναστείλουν τίς δραστηριότητές τους ὡς μέτρο προλήψεως τοῦ κορωνοϊοῦ οἱ Ἕλληνες μουσουλμᾶνοι ἐφαρμόζουν τήν ὁδηγία της.
Ἔτσι ό Ἰμπραήμ Σερήφ βλέπει τά τζαμιὰ ἄδεια Καί ἐξεγείρεται. Οὐδόλως τόν ἐνδιαφέρει ἡ προστασία τῶν συμπατριωτῶν του ἀπό την ἐπιδημία. Ἀντιδρᾶ διότι δέν ἀνέχεται τό γεγονὸς ὅτι ἀποδεικνύονται ὑπεύθυνοι Ἕλληνες πολῖτες. Εἶναι ὅμως πονηρὸς. Δὲν βγαίνει νά ἐκφράσει τήν ὀργή του. Γνωρίζει πώς θά ὑπέσκαπτε τήν θέση του, πού οὕτως ἢ ἄλλως δέν εἶναι καί πολὺ σταθερὴ. Σπεύδει λοιπὸν ὄχι νά κάνει τήν ἀνάγκη φιλοτιμία. Ἡ φιλοτιμία ἄλλωστε τοῦ εἶναι ἄγνωστη λέξις ἀλλά νά δείξει ὅτι θεωρεῖ τήν Θράκη τουρκικὴ. Αὐτὸ δεν εἶναι κάτι νέο. Ἀξίζει ὅμως νά ἀποκαλύψουμε τήν πονηρία του έλπίζοντες ὅτι κάποια στιγμὴ ἡ Πολιτεία θά σταματήσει νά τόν άνέχεται καί θά κινήσει τίς νόμιμες διαδικασίες ἐναντίον του. Ἔπὶ ἡμέρες πού ἡ Τουρκία παρίστανε τήν χώρα μέ τόν περιούσιο λαὸ πού μένει άπρόσβλητος ἀπό τήν ἐπιδημία καί ό Ἰμπραήμ Σερήφ σιωποῦσε. Ἔβραζε στό ζουμί του βλέποντας τούς μουσουλμάνους τῆς Θράκης νά τόν άγνοοῦν καί νά ἀποφεύγουν τά τζαμιὰ ὅπως καί ὅλους τούς χώρους συγκεντρώσεως.
Ἄπὸ τήν στιγμὴ ὅμως πού ἡ Άγκυρα συρομένη ἀπό τίς ἐξελίξεις παρεδέχθη τήν πραγματικότητα καί ό ψευδομουφτής ἔσπευσε. Ἀφοῦ ἡ Τουρκία ὁμολογεῖ ὅτι και αὐτὴ πλήττεται ἀπό τόν κορωνοϊό καί άνακοινώνει μέτρα, ό Ἰμπραήμ Σερήφ σπεύδει. Τώρα μπορεῖ νά ἐπικαλεσθεῖ κάτι. Τώρα μπορεῖ νά δικαιολογήσει τήν ἀποχή τῶν ὁμοθρήσκων του ἐπικαλούμενος τήν χώρα, τά σκοτεινὰ συμφέροντα τῆς ὁποῖας ὑπηρετεῖ. Τώρα μπορεῖ νά ὑποστηρίξει ὅτι οί μουσουλμᾶνοι πειθαρχοῦν στήν Τουρκία καί νά ἰσχυρισθεῖ πῶς οί περιοχὲς τῆς μειονότητος πῶς ἢ Θράκη ἐφαρμόζει τίς ὁδηγίες τῆς Ἀγκύρας.
Προβαίνει λοιπὸν σέ ἀνάρτηση στήν τουρκικὴ γλῶσσα ἡ ὁποῖα ἀποδίδεται στά ἑλληνικὰ ώς άκολούθως:
Οἱ ἀποφάσεις ποῦ ἔλαβε ἢ Διεύθυνσις Θρησκευτικῶν Ὑποθέσεων Diyanet τό θέμα τῆς Θράκης:
Τὸν παριστάνει. Δὲν εἶναι. Εἶναι ἕνα ἐνεργούμενο τῆς Ἀγκύρας και λειτουργεῖ ὑπονομευτικὰ ἀνάμεσα στήν μειονότητα. Καί ἐμεῖς τόν άνεχόμεθα. Καί ὅσο τόν ἀνεχόμεθα ἀποθρασύνεται. Παρ’ ὅλον ὅτι ἡ ἀπήχησίς του στούς μουσουλμάνους εἶναι ἐλάχιστη. Οἱ Ἕλληνες μουσουλμᾶνοι ὅπως καί ὅλοι οἱ Ἕλληνες πειθαρχοῦν στήν Πολιτεία Καί ὅταν ἡ Πολιτεία λέγει πῶς οί χῶροι λατρείας πρέπει νά ἀναστείλουν τίς δραστηριότητές τους ὡς μέτρο προλήψεως τοῦ κορωνοϊοῦ οἱ Ἕλληνες μουσουλμᾶνοι ἐφαρμόζουν τήν ὁδηγία της.
Ἔτσι ό Ἰμπραήμ Σερήφ βλέπει τά τζαμιὰ ἄδεια Καί ἐξεγείρεται. Οὐδόλως τόν ἐνδιαφέρει ἡ προστασία τῶν συμπατριωτῶν του ἀπό την ἐπιδημία. Ἀντιδρᾶ διότι δέν ἀνέχεται τό γεγονὸς ὅτι ἀποδεικνύονται ὑπεύθυνοι Ἕλληνες πολῖτες. Εἶναι ὅμως πονηρὸς. Δὲν βγαίνει νά ἐκφράσει τήν ὀργή του. Γνωρίζει πώς θά ὑπέσκαπτε τήν θέση του, πού οὕτως ἢ ἄλλως δέν εἶναι καί πολὺ σταθερὴ. Σπεύδει λοιπὸν ὄχι νά κάνει τήν ἀνάγκη φιλοτιμία. Ἡ φιλοτιμία ἄλλωστε τοῦ εἶναι ἄγνωστη λέξις ἀλλά νά δείξει ὅτι θεωρεῖ τήν Θράκη τουρκικὴ. Αὐτὸ δεν εἶναι κάτι νέο. Ἀξίζει ὅμως νά ἀποκαλύψουμε τήν πονηρία του έλπίζοντες ὅτι κάποια στιγμὴ ἡ Πολιτεία θά σταματήσει νά τόν άνέχεται καί θά κινήσει τίς νόμιμες διαδικασίες ἐναντίον του. Ἔπὶ ἡμέρες πού ἡ Τουρκία παρίστανε τήν χώρα μέ τόν περιούσιο λαὸ πού μένει άπρόσβλητος ἀπό τήν ἐπιδημία καί ό Ἰμπραήμ Σερήφ σιωποῦσε. Ἔβραζε στό ζουμί του βλέποντας τούς μουσουλμάνους τῆς Θράκης νά τόν άγνοοῦν καί νά ἀποφεύγουν τά τζαμιὰ ὅπως καί ὅλους τούς χώρους συγκεντρώσεως.
Ἄπὸ τήν στιγμὴ ὅμως πού ἡ Άγκυρα συρομένη ἀπό τίς ἐξελίξεις παρεδέχθη τήν πραγματικότητα καί ό ψευδομουφτής ἔσπευσε. Ἀφοῦ ἡ Τουρκία ὁμολογεῖ ὅτι και αὐτὴ πλήττεται ἀπό τόν κορωνοϊό καί άνακοινώνει μέτρα, ό Ἰμπραήμ Σερήφ σπεύδει. Τώρα μπορεῖ νά ἐπικαλεσθεῖ κάτι. Τώρα μπορεῖ νά δικαιολογήσει τήν ἀποχή τῶν ὁμοθρήσκων του ἐπικαλούμενος τήν χώρα, τά σκοτεινὰ συμφέροντα τῆς ὁποῖας ὑπηρετεῖ. Τώρα μπορεῖ νά ὑποστηρίξει ὅτι οί μουσουλμᾶνοι πειθαρχοῦν στήν Τουρκία καί νά ἰσχυρισθεῖ πῶς οί περιοχὲς τῆς μειονότητος πῶς ἢ Θράκη ἐφαρμόζει τίς ὁδηγίες τῆς Ἀγκύρας.
Προβαίνει λοιπὸν σέ ἀνάρτηση στήν τουρκικὴ γλῶσσα ἡ ὁποῖα ἀποδίδεται στά ἑλληνικὰ ώς άκολούθως:
Οἱ ἀποφάσεις ποῦ ἔλαβε ἢ Διεύθυνσις Θρησκευτικῶν Ὑποθέσεων Diyanet τό θέμα τῆς Θράκης:
Θὰ πρέπει ὅλοι νά φερθοῦμε μέ
εὐαισθησία αὐτὲς τὶς ἡμέρες πού ὁ κόσμος βρίσκεται σέ κατάσταση
συναγερμοῦ. Καθιστᾶ σαφὲς ὅτι ἀναφέρεται σέ μιὰ Διεύθυνση πού ὑπάγεται
στήν τουρκικὴ κυβέρνηση. Στὴν διεύθυνση μάλιστα ἐκείνη ή ὁποῖα
προέβη στήν παράνομη μεθόδευση νά τόν παρουσιάζει σάν
μουφτῆ στήν μειονότητα ἐνῶ δεν εἶναι.
Πουθενὰ στόν
ἰσλαμικὸ κόσμο οἱ μουφτῆδες δέν ἐκλέγονται διὰ βοῆς ἀπό ἕνα
ἄτακτο ἐκκλησίασμα. Πουθενὰ τό Κοράνι δέν προβλέπει
τέτοιες διαδικασίες.
Αὐτὸ βεβαίως δέν ἀπασχολεῖ τήν ἑλληνικὴ Πολιτεία, ἡ ὁποῖα ἔχει ἄλλους σοβαροὺς λόγους νά στραφεῖ ἐναντίον του. Γιά τήν ἑλληνικὴ Πολιτεία μόνον ἡ ἀντιποίησις μιᾶς θρησκευτικῆς ἀρχῆς εἶναι ποινικῶς κολάσιμη. Καὶ τό ἀδίκημα αὐτὸ ὁ Ἰμπραήμ Σερίφ τό διαπράττει κατ’ έξακολούθησιν χρόνια τώρα.
Πλέον ὅμως ξεπερνᾶ τά ὅρια. Διακηρύσσει πώς ἕνα τμῆμα τῆς ἑλληνικῆς ἐπικρατείας, πώς ἕνας πληθυσμὸς ἑλληνικὸς ὑπάγεται καὶ ὑπακούσει σέ μιὰ τρίτη χώρα. Καὶ τοῦτο εἶναι πολλαπλῶς κολάσιμο. Τὸ θέμα εἶναι ἁπλό. Πόσο ἀκόμη θά τόν ἀνέχεται ἡ Ἑλλὰς; Γιατί ἀκόμη δέν τόν ἔχει ξυρίσει διαπομπεύοντάς τον στούς ἀνθρώπους πού ἐπιδιώκει νά προσηλυτίσει καὶ μάλιστα ὄχι θεολογικὰ ἀλλά ἁπλώς ὑπὲρ τῶν συμφερόντων μιᾶς ξένης χώρας;
Ἄλλὰ ἀφοῦ σέ αὐτὴν τήν ξένη χώρα πιστεύει ὅτι ἀνήκει γιατί νά μήν τόν διευκολύνουμε; Νὰ τοῦ άφαιρέσουμε την ἰθαγένεια καὶ νά τόν ἀπελάσουμε ἀμέσως. Νὰ σταματήσει καὶ νά παρενοχλεῖ τούς Ἕλληνες μουσουλμάνους
Αὐτὸ βεβαίως δέν ἀπασχολεῖ τήν ἑλληνικὴ Πολιτεία, ἡ ὁποῖα ἔχει ἄλλους σοβαροὺς λόγους νά στραφεῖ ἐναντίον του. Γιά τήν ἑλληνικὴ Πολιτεία μόνον ἡ ἀντιποίησις μιᾶς θρησκευτικῆς ἀρχῆς εἶναι ποινικῶς κολάσιμη. Καὶ τό ἀδίκημα αὐτὸ ὁ Ἰμπραήμ Σερίφ τό διαπράττει κατ’ έξακολούθησιν χρόνια τώρα.
Πλέον ὅμως ξεπερνᾶ τά ὅρια. Διακηρύσσει πώς ἕνα τμῆμα τῆς ἑλληνικῆς ἐπικρατείας, πώς ἕνας πληθυσμὸς ἑλληνικὸς ὑπάγεται καὶ ὑπακούσει σέ μιὰ τρίτη χώρα. Καὶ τοῦτο εἶναι πολλαπλῶς κολάσιμο. Τὸ θέμα εἶναι ἁπλό. Πόσο ἀκόμη θά τόν ἀνέχεται ἡ Ἑλλὰς; Γιατί ἀκόμη δέν τόν ἔχει ξυρίσει διαπομπεύοντάς τον στούς ἀνθρώπους πού ἐπιδιώκει νά προσηλυτίσει καὶ μάλιστα ὄχι θεολογικὰ ἀλλά ἁπλώς ὑπὲρ τῶν συμφερόντων μιᾶς ξένης χώρας;
Ἄλλὰ ἀφοῦ σέ αὐτὴν τήν ξένη χώρα πιστεύει ὅτι ἀνήκει γιατί νά μήν τόν διευκολύνουμε; Νὰ τοῦ άφαιρέσουμε την ἰθαγένεια καὶ νά τόν ἀπελάσουμε ἀμέσως. Νὰ σταματήσει καὶ νά παρενοχλεῖ τούς Ἕλληνες μουσουλμάνους
ΕΣΤΙΑ 19-3-2020
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου